וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הכניסה 13 מיליון ש"ח מכרטיסים ופרסום

במועדון האדום מרוצים מאוד מההכנסות ומקווים שבזכותן התקציב יגדל בעונה הבאה. דה רידר יהיה כשיר לשבת

לאחר יום מנוחה, חזרה היום הפועל תל אביב לאימונים לקראת המפגש ביום שבת (16:00) נגד הפועל רמת גן. האימון עצמו כלל בעיקר משחקונים קצרים בין השחקנים ובהפועל היו מרוצים מאוד מחזרתו של דניאל דה רידר לאימונים. הזר ההולנדי צפוי להיות כשיר למשחק בשבת ובקבוצה מקווים מאוד שהוא יישאר בריא עד סוף העונה, מה שיעזור במאבקי האליפות והגביע.

למרות שעד המשחק נותרו ארבעה ימים, המאמן אלי גוטמן כבר חושב על שינויים בהרכב לעומת זה שפתח נגד הפועל רעננה ביום שבת האחרון (1:4). לאור העובדה שזוראב מנטשאשווילי עדיין פצוע ושי אבוטבול עדיין לא חזר לכושרו מלפני הפציעה בעונה שעברה, המאמן שוקל את האפשרות להעלות את ערן זהבי במרכז הקישור ולפתוח עם עומרי קנדה באגף הימני של הקישור, כפי ששיחקה הקבוצה במרבית המחצית השנייה ובמשך דקות ארוכות בניצחון על הפועל עכו.

האדומים מרוצים מהעובדה שרמת גן תגיע למשחק בשבת משוחררת מאחר שהפסד או תיקו לא ישנו את המיקום שלה בטבלה, ומקווים שהיריבה תשחק פתוח. יחד עם זאת, בקבוצה כמובן לא מקלים ראש ביריבה ומודעים לעובדה שהיא הדיחה לאחרונה את מכבי חיפה מהגביע וביום שבת האחרונה נפרדה ב-0:0 מבית"ר ירושלים וקטעה את רצף הניצחונות שלה.

ההכנסות יגדילו את התקציב?

לאור הצלחתו של מבצע מכירת הכרטיסים לשערים 8-11 במשחק נגד הפועל עכו ושביעות הרצון ממנו במועדון, תמשיך הפועל תל אביב למכור כרטיסים לשערים אלו במחיר של 30 שקלים גם בשבת הקרובה. "אנחנו מקווים שכמו במשחק הבית האחרון נגד הפועל עכו, האוהדים ימשיכו להוכיח שהם יכולים למלא את האצטדיון הביתי גם במשחק מול יריבה הנחשבת לפחות אטרקטיבית. לראות הורים וילדים ביציעים המוזלים נהנים ממשחק כדורגל בשבת אחר הצהריים, זה מראה משמח מאוד ותורם לבניית דור העתיד של האוהדים", לשון הודעת הנהלת הפועל.

שביעות הרצון הגדולה במועדון לא מגיעה רק מהמבצע אלא גם מהכנסות העונה בליגה ונדמה כי לפחות במאבק הזה מול מכבי חיפה ניצחו האדומים. הנהלת הקבוצה דיווחה על הכנסות של 13 מיליון שקלים ממכירת כרטיסים, מנויים ופרסום, עוד לפני הפלייאוף. הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה העונה שממוצע הצופים במשחקי הבית שלה נעים סביב 10,000. במועדון שיבחו את המנכ"ל, גבי קצרה, ואת היו"ר, אמיר לובין, המנהלים את המועדון במשותף העונה, ומקווים כי ביחד עם ההכנסות הצפויות מהפלייאוף ומהגביע, הדבר יביא להגדלת התקציב לקראת העונה הבאה.

מכירת הכרטיסים למשחק הגביע מול בית"ר תחל הערב באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן" ומחר גם תתאפשר רכישת הכרטיסים במשרדי "לאן" מהשעה 9:00 בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully