וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

המלאבסים חזרו מפיגור משער של גומז (52), אחרי שבסיט איזן (57) וגל כהן הפך את הקערה (70). סבע נפצע בראשו ופונה לבי"ח

אחרי שרצף עשרת המשחקים ללא הפסד שלה נקטע על ידי מכבי חיפה בשבוע שעבר, חזרה הערב (שבת) הפועל פתח תקוה למסלול הניצחונות עם 1:2 ביתי על מכבי נתניה. המלאבסים, שהיו חייבים לאגור נקודות לפני פתיחת הפלייאוף כדי לארח משחק בית נוסף במשחקי ההכרעה על ההישרדות, הציגו יכולת חלשה אך התעוררו בזמן אחרי שנקלעו לפיגור והצליחו לחלץ ניצחון יקר מול נתניה, שכבר די בטוחה במקומה בפלייאוף המרכזי.

לאחר מחצית ראשונה חלשה מאוד, כבש דייויד גומז שער נהדר לאורחים בדקה ה-52 בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה, אבל כעבור חמש דקות בלבד איזן איברהים בסיט בעזרת בישול של עידן סרור. סרור היה אחראי גם להשלמת המהפך בדקה ה-70, כשהרמה נוספת שלו הגיעה לראש של גל כהן שנגח את שער הניצחון. אחמד סבע, שנפצע בדקה ה-34 אחרי שנחת לא טוב על צווארו, פונה לבית החולים ביילינסון לבדיקות.

מהלך המשחק

דקה 10 - סרור קיבל כדור טוב בתוך תיבת החמש מבשירו ובעט חזק, אבל ליפשיץ היה במקום והדף.

דקה 24 - הפעם היה תורו של בן נעים לאתגר את ליפשיץ אחרי פריצה מצוינת ובעיטה חדה, אך גם כאן ידו של השוער הייתה על העליונה.

דקה 32 - סבע התנגש עם שקל במאבק על כדור גובה ונחת על ראשו. החלוץ טופל במשך דקות ארוכות והוחלף על ידי דלה ימפולסקי.

דקה 52 - גול! דייויד גומז שלח פצצה מ-25 מטרים לחיבורים של שקל - 0:1 לנתניה.

דקה 57 - גול! חמש דקות בלבד אחרי היתרון של האורחים איזן איברהים בסיט בנגיחה מדויקת אחרי הגבהה של סרור וקבע 1:1.

דקה 70 - גול! המהפך של המלאבסים הושלם אחרי עוד בישול של סרור, שמצא הפעם את הראש של גל כהן שנגח פנימה וקבע 1:2 להפועל פתח תקוה.

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, גל כהן, דניאל אדו, סאלם אבו סיאם, ג'ונתן אסוס, שגיב כהן, עידן סרור (אלי ביטון 87), ארמון בן נעים (אלנתן סלמי 66), איברהים בסיט, עוסמן בשירו.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, ליאוניד קרופניק, טל מעבי (פבריסיו קבראל 81), אלמוג כהן, שלו מנשה, פיראס מוגרבי, שניר גואטה (גל גניש 69), אחמד סבע (דלה ימפולסקי 34), דייויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully