וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר לא הבינו עדיין מה תפקידו של הדרי

דור בלך ואיילה חננאל

21.3.2010 / 12:00

למרות שטרם עבר בבקרה, נרשם המאמן החדש בטעות כאיש המשק ואח"כ כמאמן במקום כמאמן ראשי. צפו בטופס המקושקש

מבוכה גדולה נרשמה אמש (שבת) בבית"ר ירושלים כשבקבוצה שכחו שמאמנם החדש שמעון הדרי לא עבר בבקרת התקציבים ורשמו אותו בטופס המשחק (נגד הפועל רעננה), שהגיע לידי וואלה! ספורט.

בתחילה נרשם הדרי כאיש המשק של המועדון, אז נמחק בעט ושונה ל"מאמן". שמו של דוד אמסלם נרשם כמאמן הראשי, זאת למרות שעל פי תקנון ההתאחדות, המאמן בעל תעודת ה"פרו" אמור להיות רשום כמאמן הראשי, כפי שנרשם ניר לוין במכבי תל אביב ומרואן ריאן במכבי אחי נצרת.

לבסוף עלו בבית"ר על הטעות ושלחו את הדרי ליציע במקום לספסל, אך מבחינה רשמית הדרי רשום היה בטופס המשחק על אף שלא עבר בבקרה התקציבית. על אף שמדובר בעבירה על תקנון ההתאחדות והבקרה, בית"ר לא צפויה לעמוד לדין מכיוון שמדובר בטעות שנעשתה בתום לב ו לא השפיעה על המשחק.

אמסלם עצמו התייחס לתפקידו של הדרי בקבוצה וסיפר כי "מרגע שהוא חתם במועדון, מבחינתי הוא עוד מאמן בצוות המקצועי והוא שותף מלא. זה תמיד טוב שיש עוד עין מקצועית בקבוצה ואני סומך עליו במאת האחוזים".

למרות זאת, הדרי לא יגיע למירב אימוני הקבוצה ויסתפק באימונים ספורים בחודש לצד המשחקים. עד יום רביעי צפוי המאמן לעבור בבקרה ולעמוד לצדו של אמסלם במשחק הגביע שייערך ביום רביעי במסגרת שמינית גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב, בו לא יוכל יותר אמסלם לאמן ללא מאמן עם תעודת "פרו" לצידו.

בתוך כך בית משפט השלום בירושלים נענה הבוקר (ראשון) לבקשת חוקרי מרחב מוריה של משטרת ישראל, והרחיק את ששת החשודים בתקיפת עובדי הניקיון באצטדיון טדי, במהלך משחק הקבוצה בשבוע שעבר, לשלוש שנים מהמגרשים. בנוסף להרחקה לשלוש העונות הקרובות, תעביר המשטרה לפרקליטות את תיקי החקירה של כל החשודים, בהמלצה להעמידם לדין באשמת תקיפה חבלנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully