וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אילייב יעבור ניתוח ארתרוסקופיה

21.3.2010 / 13:37

לאחר שכל דרכי הטיפול לא עזרו, הוחלט שהסרבי של מכבי ת"א ינותח והוא ייעדר עד תום העונה. מי יבוא ומי יעזוב בעונה הבאה?

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

צפו בתגובות לאחר המשחק של מכבי תל אביב ומכבי נתניה (2:2) במסגרת המחזור ה-27 של ליגת העל.

הקשר הסרבי של מכבי תל אביב איביצ'ה אילייב יעבור היום (ראשון) או מחר ניתוח ארתרוסקופיה לטיפול בפציעה המתמשכת בברכו. אילייב, שלא שיחק בחודשיים האחרונים בשל קרע חלקי במיניסקוס, ינותח וככל הנראה סיים את העונה הנוכחית, שכן זמן ההחלמה המשוער מניתוח כזה הוא ארבעה שבועות. אם לוקחים בחשבון את זמן החזרה לאימונים זה אומר שבמקרה האופטימי ביותר יוכל אילייב לחזור לקראת שניים או שלושת המחזורים האחרונים של הפלייאוף העליון.

בצוות הרפואי ניסו מספר דרכי טיפול כדי להימנע מניתוח והתערבות כירורגית, אולם לאחר שכל הטיפולים עלו בתוהו והסרבי לא שב להתאמן, הוחלט על הניתוח.

מדובר במכה מקצועית קשה למכבי, שכן אילייב היה אחד השחקנים הבולטים העונה וחסרונו בתקופה האחרונה מורגש היטב בתוצאות הגרועות שהשיגו הצהובים במחזורים האחרונים בליגה. כזכור, מכבי לא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים מאז הדרבי כאשר היא צברה שתי נקודות בלבד.

הבוקר (ראשון) ניסו במכבי תל אביב להבין מדוע הציגו השחקנים את אחד מהמשחקים החלשים של הקבוצה העונה לאחר שסיימו בתיקו 2:2 ביתי מאכזב נגד מכבי נתניה. שערו של גיז'רמו ישראלביץ' בדקה ה-92 הציל את הצהובים מהפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, אולם לכל הגורמים במועדון ברור כעת שהקבוצה נמצאת בסוג של משבר, כאשר היכולת שהציגו השחקנים מדאיגה במיוחד לאור העובדה שביום רביעי תגיע מכבי לטדי, למשחק הגביע נגד בית"ר ירושלים, שמדברת בתקופה האחרונה בשלישיות ולא מפסיקה לנצח בליגה.

"לא ברור איך שיחקנו כל כך חלש, אי אפשר לציין בצורה חיובית אפילו שחקן אחד", אמר גורם במועדון לאחר התיקו המאכזב. "אסור לנו להתעסק עכשיו במצב הנקודות או במיקום בטבלה כי זה משני. יותר חשוב שנתעסק בלשפר את היכולת ונחזור לנצח. ברור לנו שהיכולת הזו לא תספיק בגביע אבל כל משחק הוא לגופו. בגביע זו תהיה אופרה אחרת וכל משחק בכל איצטדיון מתפתח בצורה שונה. אני לא מאמין שנוכל להיות שוב כל כך חלשים כמו אתמול", הוסיף הגורם.

הבלם רונאלד ראלדס, שהוחלף אמש לקראת סיום המשחק בעקבות מתיחה בשריר רגלו, ייבדק היום ובקבוצה מעריכים כי הוא צפוי להיות כשיר למשחק הגביע בטדי ביום רביעי.

החלטה עקרונית: קומאץ לא ימשיך בעונה הבאה

במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה. יו"ר המועדון אביב בושינסקי טס לפנות בוקר לקנדה לפגוש את הבעלים של המועדון מיטש גולדהאר כשאחת ממטרות הפגישה של בושינסקי היא לנסות להביא את גולדהאר לשחרר כספים לרכש לקראת העונה הבאה.

במועדון מודעים לעובדה שאם הקבוצה תשיג את אחד הכרטיסים לאירופה היא תצטרך להתחיל את העונה כבר בחודש יולי, כך שבצוות המקצועי ובהנהלת הקבוצה עוסקים מזה זמן, בחיפוש אחר שחקני חיזוק לקבוצה כאשר ההחלטה העקרונית שהתקבלה היא לצרף כשלושה עד חמישה שחקני חיזוק משמעותיים כדי להעמיד קבוצה חזקה שתתחרה על כל התארים בעונה הבאה.

נכון לעכשיו העמדות הכי דחופות לאיוש הן עמדת המגן הימני, הקישור האחורי וכן עמדת החלוץ שם מתכננים במכבי את החיזוק המשמעותי ביותר. בעקבות עזיבתו של יובל שפונגין לקפריסין, בקבוצה כבר הביעו התעניינות במגן יואב זיו שחקנה של לוקרן הבלגית, ואף נפתח משא ומתן עם השחקן והמועדון הבלגי לצורך הבאתו של זיו לקרית שלום. במכבי אף נערכים לאופציה שזיו לא יגיע ושחקן נוסף שמועמד לתפקיד המגן הוא קלמי סבן, שחקנה של מכבי נתניה שמוערך מאוד על ידי המנג'ר אבי נמני.

בקישור האחורי נראה שכבר התקבלה החלטה עקרונית שלא להאריך את חוזהו של הסלובני אנדריי קומאץ, שלא ענה העונה על הציפיות ולא הצליח להשאיר חותם בקבוצה. בצוות המקצועי מחפשים אחר קשר אחורי כנראה זר, לאיוש אחת העמדות הכי בעייתיות בקבוצה בשנים האחרונות. בנוגע לחלק ההתקפי ינסו במכבי לצרף שני חלוצים בכירים כאשר בנוסף לשמותיהם של עומר גולן ורוברטו קולאוטי שמועמדים ונמצאים בקשר רציף עם המועדון, מנסים בקבוצה לצרף גם חלוץ זר בעל שיעור קומה.

נכון לעכשיו קיבלו ראשי הקבוצה מספר המלצות והצעות לחלוצים וקשרים זרים אולם עדין לא התקבלה החלטה ולא נפתח משא ומתן עם מי מהם. שחקן נוסף שסומן על ידי הצוות המקצועי הוא מאור מליקסון קשרה של הפועל באר שבע שהפך בשנתיים האחרונות לשחקן משמעותי ושידרג מאוד את יכולתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully