וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דודו דהאן משבש את דעתם של שחקנים שלנו"

7.3.2010 / 12:43

במכבי חיפה כועסים על סוכן השחקנים: "הוא משגע את כיאל, ארבייטמן וגדיר". ארבייטמן: "מודה ליניב קטן על הפנדל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי חיפה מאוכזבים בצורת ההתנהלות של סוכן השחקנים דודו דהאן, שלטענת המועדון לוחץ על שלומי ארבייטמן ובירם כיאל לצאת לאירופה בעונה הבאה. לטענת גורמים במועדון, הסוכן ניסה לאחרונה להקשות על המשא ומתן עם טאלב טוואטחה כשהציע לו לחתום על הסכם ייצוג, אך בסופו של דבר הנושא עבר לטיפולו של סוכן השחקנים דדה חדד, שהוא הסוכן הנוכחי של השחקן. "עסקת בוקארי לא מעידה על דבר לגבי המשך ההתקשרות. הוא לוחץ על שחקנים כמו כיאל וארבייטמן לסכם כבר עכשיו באירופה. אלה שחקנים תחת חוזה. הוא משגע גם את מוחמד גדיר שיחתום על הסכם ייצוג. גם עם הפועל תל אביב הוא מסוכסך", אמר גורם במועדון על דהאן. בחיפה מתכוונים להציע לארבייטמן חוזה ארוך טווח, כשיוצע לו שכר גבוה מ-120 אלף דולר, אותם הוא מרוויח כעת.

אתמול (שבת), בניצחון 0:5 על מכבי אחי נצרת, ויתר יניב קטן לשלומי ארבייטמן על בעיטת הפנדל. ארבייטמן, שכבש שלושער במשחק, אמר מאוחר יותר: "אני מודה ליניב על כך ומעריך את זה מאוד. זה הפנדל הראשון שלי בליגת העל ואני שמח שהבקעתי".

ז'ורז'ה טשיירה ספג אתמול את הצהוב החמישי שלו ושי מימון יחליף אותו בהרכב מול סכנין בעוד שבועיים. מימון וישראל זגורי, שזכו לתמיכה מהמאמן שלהם באסיפת השחקנים ביום שישי, מאוכזבים מאוד ממעמדם וייתכן מאוד שיבקשו לעזוב בתום העונה. כזכור, השניים נתקלו בסירוב כשרצו לעזוב את הקבוצה בחודש ינואר.

אייל גולסה שנעדר מהמשחק בעקבות מחלה אמור לסכם בקבוצה לאחר שייקבע הסדר בנוגע לסעיף היציאה שלו לחו"ל. בחיפה הדגישו כי: "עסקת גולסה לא פוצצה, היא סוכמה עקרונית ומאז לא הושג סיכום סופי. היא תיחתם בקרוב מאוד".

ביום שלישי (16:00) תגיע קבוצת אלניה ולדיקווקז מהליגה הראשונה ברוסיה למשחק ידידות מול חיפה בכפר גלים. במועדון הודיעו כי סאדאת בוקרי יצא לסידורים אישיים בגאנה. השחקן אמור לחזור עד סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully