וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה נפרדו ב-0:0

שתי הקבוצות קיוו לברוח מהתחתית ולהתקרב למקום ה-10, אבל נפרדו ב-0:0 משמים, שלא תרם יותר מדי לאף אחת מהן

המחזור ה-24 בליגת העל ננעל בקרב התחתית בין הפועל רמת גן להפועל פתח תקוה. שתי הקבוצות קיוו לניצחון שיקרב אותם לעבר בני סכנין במקום ה-10, אך נאלצו להסתפק ב-0:0 מאכזב ובנקודה שלא ממש עזרה לשתיהן. השתיים צמודות במקומות 12-13 עם 23 נקודות כל אחת, חמש יותר מאחי נצרת שמתחת לקו האדום, אך שיטת קיזוז הנקודות הופכת את הפלייאוף התחתון למקום חם, צפוף ומפחיד שאף אחת לא רוצה להיות בו. כמו שזה נראה כרגע, הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה כבר לא ימלטו מגורלן.

המשחק הערב היה משחק של שתי מחציות. המארחים, שהגיעו למשחק לאחר שתי תבוסות למכבי תל אביב ובני סכנין, פתחו בסערה ותקפו את שערו של יוסי שקל. שוער הפועל פתח תקוה גילה יכולת מצוינת והציל קבוצתו מספיגה מספר פעמים. במחצית השניה התהפכו היוצרות. בעזרת ראובן עובד, פתח תקוה החלה ללחוץ ולטווח את שערו של רפי כהן הוותיק, שגם הוא עמד בפרץ והשאיר את התוצאה מאופסת בסיום.

כיאה למפגש תחתית, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, היה אגרסיבי וגרר מספר פצועים. אנדרה קלדיירה מרמת גן ועוסמן בשירו מפתח תקוה נאלצו לעזוב את המגרש כבר במחצית הראשונה. גולן חרמון נפצע גם הוא בהתנגשות ראשים עם איברהים בסיט, אך המשיך לשחק.

כאמור, הנקודה לא שיפרה את מצבן של הקבוצות. עבור פתח תקוה היה זה תיקו שישי בשבעת המשחקים האחרונים. רמת גן המשיכה רצף לא מחמיא של ארבעה חודשים ללא ניצחון ליגה ביתי בוינטר. כמו שזה נראה כרגע, בין הקבוצות יתקיים מפגש שלישי העונה. בפלייאוף התחתון.

מהלך המשחק

דקה 12: מור גולן שלח את דאטורו בכדור עומק מצוין, החלוץ נותר לבדו מול שקל, אך בעט לגופו של השוער. הזדמנות מצוינת לרמת גן.

דקה 14: צרפתי ירה כדור חופשי 17 מטרים אלכסונית משער רמת גן, רפי כהן קלט.

דקה 37: בן עמי המחליף העביר כדור רוחב, מוסא הגיח מאחור ובעט חזק מפינת הרחבה, שקל הדף לקרן.

דקה 41: עובד הגביה משמאל היישר לראשו של בסיט, שהצליח מארבעה מטרים לנגוח החוצה.

דקה 44: דאטורו הוריד בראש לאיילי שנותר לבדו מול שקל, אבל בעט רע לגופו של השוער.

דקה 61: עובד השתלט על כדור ובעט כדור שטח מחוץ לרחבה, רפי כהן השתטח והדף לקרן.

דקה 65: סלמי הוריד כדור לעמנואל מתיאס שהגיע מאחור וירה כדור אדיר, שרפי כהן הדף לקרן.

דקה 70: מוסא הגביה מצוין מימין, איילי נגח ממצב נוח לקרקע והכדור ניתז לידיים של שקל.

דקה 79: הזדמנות כפולה לרמת גן. גולן הפציץ מ-18 מטרים וסחט הדיפה משקל. חדד הגיע לכדור החוזר ושקל שוב הדף.

דקה 90: אוחנה התרומם ונגח לאחר כדור קרן, גיא צרפתי הרחיק מהקו.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, אלי לוי, גולן חרמון, בני חדד, קרלוס צ'קאנה, אנדרה קלדיירה (נפצע - תמיר בן עמי, 35), עומר בוקסנבוים, מור גולן (תומר תייר, 86), סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו (עמית אוחנה, 72).

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, גל כהן, דן אדו, סאלם אבו סיאם, אלי ביטון, כפיר דר (עידן סרור, 46), גיא צרפתי, ראובן עובד, איברהים בסיט (אלנתן סלמי, 57), עוסמן בשירו (נפצע - ארמון בן נעים, 40).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully