וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום סיים את תפקידו כמאמן בית"ר ירושלים

דור בלך

20.2.2010 / 21:59

סיום משחק ההפסד להפועל חיפה הגיעו קורנפיין והמאמן להסכמות על הפסקת עבודתו של שום". אמסלם יחליפו

יצחק שום סיים את עבודתו כמאמן בית"ר ירושלים הערב (שבת), אחרי הפסד הקבוצה 3:2 להפועל חיפה במחזור ה-23 בליגת העל. בית"ר הוציאה הודעה רשמית בה נכתב: "בסיום משחק ההפסד להפועל חיפה הגיעו יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין והמאמן יצחק שום להסכמות על הפסקת עבודתו של שום בקבוצה. מועדון הכדורגל מודה ליצחק שום על התקופה בה אימן את הקבוצה, נאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. בשלב זה מי שידריך את הקבוצה זהו עוזר המאמן דוד אמסלם".

שום עצמו יקבל את שלוש המשכורות הנותרות על פי החוזה המקוצץ, זאת על אף שבחוזהו סעיף הקובע שבמידה שהוא יפוטר, שכרו יחזור לשכר הרגיל, הגדול פי שניים מהחוזה הנוכחי שלו.

שום אימן בשנים האחרונות את מכבי חיפה, פנאתינייקוס, ליטקס לובץ', אלניה ולידקווקז והפועל תל אביב, אך רק בקבוצה היוונית הצליח להחזיק יותר מעונה אחת, וגם משם פוטר מעט אחרי שנפתחה עונתו השנייה במועדון.

אמסלם ימונה, כנראה עד סיום העונה

בבית"ר מבינים שאין הרבה טעם למנות כעת מאמן חדש עד סיום העונה, כיוון שבין כה וכה אין לקבוצה תקציב להחתים מאמן חדש. שחקני הקבוצה הביעו תמיכה באמסלם, שעד לפני מספר חודשים עוד היה חלק מהסגל, וגורמים במועדון הביעו אופטימיות ואמרו: "דווקא חוסר הניסיון של אמסלם יכול להביא להקרבה מצד חבריו לקבוצה מההעונה שעברה, וזה יוכל לעזור לנו לזכות בגביע". מאמן קבוצת הנערים, סרגיי טרטיאק, ישמש כעוזרו של אמסלם.

לאורי מלמיליאן סעיף בחוזהו בהפועל אשקלון לפיו הוא יוכל להשתחרר בכל שלב אם יקבל הצעה מבית"ר ירושלים, אך כרגע אופציית מינויו עדיין רחוקה ממימוש, וזאת בגלל שבגין המצב הכלכלי של בית"ר, ראשיה לא יוכלו להבטיח לאף מאמן שהוא יישאר גם בעונה הבאה.

מקרקוב עד קרית אליעזר

שום הגיע לבית"ר ירושלים בתחילת עונת 2007/8 והצעיד אותה לדאבל. בתחילת העונה שלאחר מכן הובסה בית"ר 5:0 על ידי ויסלה קראקוב ומספר ימים אחרי שסיימה ב-0:0 נגד בני סכנין בליגה, הוא פוטר על ידי הבעלים ארקדי גאידמק. יחד עם זאת, בגלל שחוזהו עדיין היה תקף לעונה הנוכחית והקבוצה נקלעה למשבר כלכלי, הוא הוחזר בתחילת העונה הנוכחית.

לאחר שמונה למאמן בית"ר ירושלים בקול תרועה רבה בקיץ, יצחק שום פתח את העונה עם שתי תוצאות 0:0 רצופות - הראשונה מול הפועל תל אביב, השנייה מול בני סכנין. לאחר שני ניצחונות רצופים הופתעה בית"ר בבאר שבע, כאשר ההפסד במחזור השביעי למכבי חיפה היה מעין סימן לבאות עבור שתי הקבוצות. במחזור התשיעי הושפלה בית"ר בנתניה והובסה 3:0, כאשר לאחר תיקו ביתי מביך עם הפועל עכו הגיע הפסד נוסף, הפעם 2:0 לאשדוד.

לאחר שמד הלחץ עלה ניצחו הירושלמים שלוש פעמים ברציפות עולות חדשות, מה שנתן למערכת מעט אוויר לנשימה. אלא שאז שוב הגיעה תקופה רעה. זה התחיל עם הפסדים למכבי והפועל תל אביב (פעמיים 4:3), ונמשך ברצף יוצא דופן של שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, שכלל שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו, רובם לקבוצות פחות טובות על הנייר.

בשבועות האחרונים החלו אוהדי בית"ר למחות בקולניות נגד המאמן ולדרוש את פיטוריו. המחאות הגיעו לשיאן לאחר התבוסה 3:0 למכבי חיפה במחזור הקודם. ההפסד הערב, שהגיע אחרי פיגור 3:0 כבר בדקה ה-27, היה המשחק האחרון של המאמן הוותיק בקבוצה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully