וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו, בתשעה שחקנים, סחטה 0:0 מהפועל פ"ת

קרב התחתית הלוהט הסתיים ללא שערים, אך קבוצתו של הוכנבוים סיימה בתשעה שחקנים. הוכנבוים: "שיחקנו כמו גברים"

למרות שזה נגמר שוב ללא ניצחון, בהפועל עכו יכולים בכל זאת להרים חיוך קטן לאוויר אחרי שאת המשחק מול הפועל פתח תקוה, סיימו שחקניו של ירון הוכנבוים בתשעה שחקנים והצילו 0:0 באיצטדיון גרין בנצרת עילית. על רקע המתיחות הגואה בין יושב ראש הקבוצה, ציון וייצמן, למאמנו, ברור היה שהפסד היה מערער משמעותית את מעמדו של הוכנבוים, אך פתח תקוה כנראה מצילה את הכיסא שלו בשבוע נוסף.

עכו, שלא השיגה אף ניצחון ב-2010 ובסך הכל בתשעת המשחקים האחרונים שלה היא לא זכתה בשלוש נקודות, הייתה בחלקים מסוימים של המשחק מסוכנת, אבל הרחקות של אושרי גיטא ובן בנימין מנעו ממנה לחשוב על ניצחון. פתח תקוה, לעומת זאת, ממשיכה ביכולת המגומגמת שלה ואחרי ההעפלה הדרמטית לשמינית גמר הגביע לאחר פנדלים מול הפועל רעננה, היא שבה למציאות שלה עם קרבות התחתית כשהנקודה הזו לא מוסיפה לה כמעט דבר ומחדשת את המתח שאמור להתפתח עוד במחזורים הקרובים.

הפסד של עכו היום והקבוצה הייתה מתחילה שבוע מעורפל מאוד שיכול היה להביא לפיטורי המאמן. הוכנבוים נראה שבע רצון בסיום ואמר אחרי המשחק: "נכון שרצינו לנצח אחרי תקופה פחות טובה, אבל נוצר מצב שהורחקו לנו שני שחקנים ואני שמח שהשחקנים שיחקו כמו גברים וידעו להשיג את הנקודה. הדבר הכי חשוב הוא שעלינו מעל הקו האדום ואנחנו מאוד צריכים להתעודד מכך. אין לי טענות לשיפוט, מאיר לוי שפט כמו שצריך".

מהלך המשחק

דווקא הפועל עכו פתחה טוב את המשחק עם הזדמנות מצוינת אחרי ארבע דקות, כששחר סימנטוב מסר כדור מצוין לאושרי גיטא, שהחליט ללכת על מספרת מקרוב, אבל הכדור שלו הלך החוצה. בהמשך הגיעו מצבים גם של הפועל פתח תקוה, כשגבע ברקאי הציל את דודו גורש מספיגה, וגם השוער עצמו עמד היטב מול ההזדמנויות של שחקני פתח תקוה. המחצית הראשונה הייתה חלשה ולא נרשמו בה אירועים מסוכנים ליד השער.

הפועל עכו פתחה את המחצית השנייה בדיוק כפי שהיא פתחה את הראשונה, והחמיצה פעמיים שתי הזדמנויות טובות. בדקה ה-52 היו אלה שחקני הפועל פתח תקוה עם ההזדמנות הטובה ביותר במשחק, כשהתקפה מתפרצת החלה עם כדור רוחב של עוסמן בשירו, שמצא את ארמון בן נעים, אבל האחרון בעט מקרוב מעל המשקוף ופספס הזדמנות לעלות ליתרון. בדקה ה-62 נותרה עכו בעשרה שחקנים, כשאושרי גיטא נכנס בגסות מאחור בגיא צרפתי, וראה את הכרטיס האדום. בדקה ה-82 גם בן בנימין קיבל כרטיס צהוב שני אחרי עבירה על צרפתי, שזיכה גם אותו בכרטיס אדום.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור לוי, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, עמנואל אמנגואה, בן בנימין (הורחק), שחר סימנטוב, איברהים עבדול ראזאק (איציק כהן 80), אובודו אוקוצ'ה (עומרי אלמקייס 55) (ג'וני טננבוים 79), אושרי גיטא (הורחק).

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, גל כהן, דניאל אדו, סאלם אבו סיאם (איברהים בסיט 79), ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, ארמון בן נעים (ראובן עובד 55), אלי ביטון, עוסמן בשירו, אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully