וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ובני סכנין נפרדו ב-0:0 חלש

קרב התחתית בין הפועל פ"ת לסכנין, הסתיים ב-0:0 שהשאיר את הקבוצות משני צידיו של הקו האדום. אבו סיאם הורחק (84)

הפועל פתח תקוה ובני סכנין הופיעו הערב (ראשון) למשחק באיצטדיון האורווה, בידיעה כי הן חייבות לנצח כדי לא לסיים את המחזור ה-18 מתחת לקו האדום. קרב התחתית הזה הבהיר בדיוק מדוע השתיים נמצאות במיקומן הנמוך, עם 0:0 עצבני וחסר תכלית שמשאיר את סכנין במקום ה-15 מתחת לקו האדום, בעוד המלאבסים עם נקודה יותר במקום ה-13. עוד משחק יום ראשון טיפוסי לעונה הזו, עליו באמת חבל להרחיב את המילה.

השופט שי שטרית מדבר עם עידן סרור שחקן הפועל פתח תקוה, טל חן, עבאס סואן שחקני בני סכנין. יותם רונן
משחק של עצבים. שטרית עם סרור וחן/יותם רונן

כיאה למשחק תחתית לחוץ, שתי הקבוצות החלו בהססנות והתקשו להיכנס למשחק. סכנין התעוררה ראשונה, אבל מספר דקות של לחץ מצידה לא תוגמלו בשער, בעקבות החמצות גדולות והצלות מהקו של גל כהן ועידן סרור. עם התקפות מוגבלות וסיומת לוקה בחסר, החלו השחקנים להשתמש בנשק המוכר - האגרסיביות. המשחק התחמם עם עבירות רבות ומיותרות, שחייבו את השופט שי שטרית לנקוט ביד קצת יותר נוקשה ולשלוף צהובים ולקראת סיום גם אדום. מי שהורחק בדקה ה-84 היה סאלם אבו סיאם, שרשם רגע נדיר עם אדום שני בשני משחקים בהם שותף העונה.

פתח תקוה חיפשה נקמה על ההפסד לסכנין בסיבוב הראשון ורצתה להשיג ניצחון שני מאז חזרתו של אלי מחפוד, אבל הייתה חסרת השראה בחלק הקדמי ונראתה נואשת לקשר יצירתי שיפיח מעט רוח חיים בניסיונותיה לסכן את שערו של מאיר כהן. גם מרקו בלבול לא יכול להיות מרוצה משחקניו, כאשר הם נותרו עם מאזן עלוב של שני שערים בלבד מאז הניצחון על מכבי פתח תקוה במחזור העשירי. סקוט סילי וג'קו ערפאת, לפחות בכושרם הנוכחי, לא יספיקו על מנת להישאר בליגה. על משחק כזה, האמת, לאף אחת מהקבוצות לא הגיע פרס של נקודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מהלך המשחק

דקה 18: אבו ריא סובב כדור קרן מפתיע מצד שמאל, שקל הדף בקושי .

דקה 20: הלחץ של האורחים נמשך. סואן הגביה מימין, הכדור פגע במשקוף, אחד משחקני סכנין בעט וגל כהן הרחיק ומנע שער בטוח.

דקה 21: ערבוביה בהגנת פתח תקוה, בסיומה ערפאת בעט כדור שהכניע את שקל, אבל סרור עמד מאחוריו והציל מהקו.

דקה 31: המשחק מתחיל להתחמם. אסוס וקאסום דחפו זה את זה בעקבות תיקול ביניהם, סרור התערב והשופט הפריד, אך המהומה המשיכה לאחר דקה והשופט שטרית נאלץ לשלוף ארבעה צהובים.

דקה 39: בן נעים העביר מימין לסלמי, שלבדו מול השוער מאיר כהן לא הצליח לכבוש. החמצה ראשונה גדולה לפתח תקוה.

דקה 63: שוב בן נעים באגף ימין. הפעם הוא מסר לגוצרידזה שהחליק את הכדור לרשת, אבל השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 84: אבו סיאם קיבל צהוב שני בעקבות תיקול על חלאיילה, והורחק. עבור המגן השמאלי זהו אדום שני בשני משחקים בלבד. פתח תקוה בעשרה שחקנים.

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, אודי חנון, גל כהן, עמנואל מתיאס, סאלם אבו סיאם (הורחק, 84), עידן סרור, ג'ונתן אסוס, שגיב כהן, עוסמן בשירו, ארמון בן נעים (תומר בן חיים, 89), אלנתן סלמי (רבאז גוצירידזה, 57).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, באסם גנאים (רן יצחק, 81), יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, אחמד קאסום (חאמד גנאים, 50), קאדו, סקוט סילי (עלא אבו סלאח, 65), ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully