וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגייאר ייפגש עם מאמן נבחרת טנזניה

דור בלך

12.1.2010 / 10:13

הספונסר של בית"ר ירושלים הגיע להבנות עם מרסיו מקסימו הברזילאי, שעשוי להצטרף. אגייאר: "יש לי תוכניות מעניינות"

הספונסר של בית"ר ירושלים, גומא אגייאר, יטוס בשבועות הקרובים לברזיל וייפגש עם מאמן נבחרת טנזניה מרסיו מקסימו, הברזילאי. הספונסר צפוי להציע למאמן, שמסיים את חוזהו בטנזניה ביולי, להצטרף לבית"ר כמאמן או כג'נרל מנג'ר האחראי גם על מחלקות הנוער של המועדון, זאת לאור נסיונו כמאמן נבחרת הנוער של ברזיל בתחילת העשור הקודם.

"אני לא יכול להיכנס כרגע לשם הספציפי, אבל זה נכון שאני טס לברזיל כדי להיפגש עם מאמן", סיפר אגייאר לוואלה! ספורט. "כבר שוחחנו והגענו להבנות, אבל עד שזה לא יהיה סגור אעדיף שלא לסכן את העסקה. אני יכול רק להגיד שיש לי כמה תוכניות מאוד מעניינות לגבי בית"ר בשנה הבאה". לטענת אגייאר, דני נוימן, שחקן העבר של הקבוצה המשמש כיועצו המקצועי של הספונסר והיה אחראי על הגעתו למועדון, אמור להצטרף לנסיעה. נוימן: "גומא יטוס לברזיל כדי להתרשם מכל מיני דברים בנוגע לבית"ר. כשאני אומר דברים זה יכול להיות גם מאמן, אבל גם שחקנים".

כזכור, מקסימו סיפר בשבוע שעבר לתקשורת בטנזניה כי: "עדיין לא החלטתי איפה אאמן, אבל אעדיף להצטרף לקבוצה הישראלית, שהצעתה היא הרצינית ביותר. זו אחת הקבוצות הטובות ביותר במדינה".

הוצת רכבו של חן עזריאל

רכבו של מגן בית"ר ירושלים, חן עזריאל, הוצת הלילה (בין שני לשלישי). האירוע קרה בשעה 2:00 לפנות בוקר, כאשר הרכב חנה ליד ביתו של עזריאל. על פי גורמים במשטרה, הרכב, מסוג מאזדה 6, הוצת באמצעות פחית משקה ובה חומר דליק. ככל הנראה, ההצתה הייתה מכוונת לרכבו של עזריאל, שהינו היחיד מסוגו בשכונה. בשלב זה למשטרה אין כיוון חקירה ובין היתר נבדקת הסברה שהאירוע קרה על רקע כדורגל.

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין אמר הבוקר לגלי צה"ל: "מי שמכיר את חן עזריאל יודע שהכל רחוק ממנו, אז קשה לי לראות סיטואציה שמישהו רצה לנקום בו על דברים שלא קשורים לכדורגל. הנושא נמצא בחקירה". על האפשרות שהאירוע קשור למשחק אמש נגד סכנין אמר היו"ר: "אני לא רוצה לדבר על זה, אני בטוח שהמשטרה תבדוק ותחקור את העניין בצורה הטובה ביותר".

עדכון ראשון: 12/1 8:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully