וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי מחפוד העיף אותי כי פרגנתי לזלצר"

7.1.2010 / 16:38

איימן אבו סלאח תוקף את מאמן הפועל פתח תקוה ששיחרר אותו: "אמרתי לו שאני עוד אחזור, ואז הוא כבר לא יהיה בקבוצה"

חלוץ הפועל פתח תקוה, איימן אבו סלאח, ששוחרר אתמול (רביעי) מהקבוצה, תקף הבוקר את התנהלות הצוות המקצועי נגדו, בטענה שזו הגיעה ממניעים אישיים. "המועדון הזה לא רצה אותי מזמן, ידעתי שישחררו אותי כבר לפני שבועיים", אמר אבו סלאח לוואלה! ספורט. "מאז שמחפוד הגיע הוא לא רצה אותי בקבוצה. שחקן כמוני לא צריך שיגידו לו מה קורה. הבנתי דברים לבד".

- מתי הבנת?

"כשהמאמן לא סופר אותך, לא מלביש אותך ב-18, אתה מבין שאתה בדרך החוצה. באימונים אמרו לי 'במקום לשחק חלוץ, לך שחק מגן. עם המחליפים'. עשו הכל כדי להכשיל אותי. המריבה ביני לבין מחפוד נגד מכבי תל אביב היא הקש ששבר את גב הגמל. כבר באימון הראשון איתו נראה כאילו הוא רוצה אותי בקבוצה אחרת. אני לא מתרגש. זה הכדורגל. עד עכשיו שתקתי, נמאס לי לשתוק".

- למה אתה חושב שהתנכלו לך?

"הסיפור הוא כזה: כשהגעתי למועדון סיכמתי את הפרטים עם זאב זלצר. הוא ישב איתי ואחרי החתימה לא קיבלתי יחס ממחפוד, שאימן את הקבוצה. הוא לא נתן לי לראות דשא. אחרי שהוא הלך שמתי גול ובתקשורת פרגנתי לזלצר. אולי הוא מחזיר לי על העונה שעברה. אולי בגלל שפרגנתי לזלצר. שומרים לי טינה".

- במועדון סיפרו שניהלתם שיחת פרידה קשה.

"נכון, הוא בא ואמר לי שהוא מביא שחקנים אחרים, זרים, שאחפש קבוצה אחרת. קמתי מהכסא ואמרתי לו 'אל תדאג, אלי, הגלגל מסתובב'. אמרתי לו שאני עוד אחזור, וכשאחזור הוא כבר לא יהיה בהפועל פתח תקוה. אמרתי ויצאתי".

מהנהלת הפועל פתח תקוה נמסר בתגובה: "ההחלטות המקצועיות מתקבלות על ידי המאמן אלי מחפוד בלבד. הנהלת הפועל פתח תקוה עומדת מאחורי המאמן שלה. טענותיו של אבו סלאח תמוהות ולא רציניות, במיוחד לאור העובדה שמחפוד נהג לשתף אותו. שוב, אנחנו עומדים מאחורי כל החלטה של הצוות המקצועי בהפועל פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully