וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה הביסה את אחי נצרת 0:3

שערים של סלמי, בשירו וחנון העניקו לקבוצה ממלאבס ניצחון ראשון אחרי חודשיים וחצי והעלו אותה מעל הקו האדום

חודשיים וחצי ועשרה משחקים אחרי שהשיגה את ניצחון הליגה האחרון שלה, אי שם באמצע אוקטובר נגד הפועל חיפה, רשמה היום (שבת) הפועל פתח תקוה ניצחון חשוב ויקר, 0:3 במשחק תחתית נגד אחי נצרת.

מגמת ההתאוששות מאז ההגעה של אלי מחפוד החלה בשבוע שעבר, אז הצליחה הקבוצה ממלאבס לסיים בתיקו נגד מ.ס אשדוד, אבל מול הקבוצה שפיטרה אותו לפני פחות מחודש, האיש על הקווים של פתח תקוה היה חייב להשיג ניצחון וזה אכן קרה.

צמד שערים מוקדם של אלנתן סלמי ועוסמן בשירו סימן לפתח תקוה את הדרך לניצחון, אודי חנון כבש במחצית השנייה והבונוס עבור המנצחת היה לא רק בעצןם העלייה מעל הקו האדום, אלא גם בהורדה, לפחות זמנית, של היריבה העירונית מתחתיו. ואחי? היא במקום האחרון וזה לא נראה טוב. עכשיו ינואר, כעת אפשר לקנות ולהשאיל שחקנים, ג'ון גרגורי חייב לנצל את זה אם הוא רוצה להישאר בליגה.

דקה 6: גול! אלנתן סלמי קיבל כדור עומק, השתלט עליו והקפיץ מעל אופק פנימה. 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 12: גול! ארמון בן נעים מצא את עצמו במצב נוח בתוך הרחבה, הגביה לעוסמן בשירו וזה נגח מחמישה מטרים פנימה. 0:2 להפועל פתח תקוה.

52: צרפתי בעט כדור נהדף לקורה, סלמי השתלט על הריבאונד אבל החמיץ מקרוב ממצב מצוין.

56: גול! דקה סרור הגביה כדור חופשי אלכסונית מהשער, אודי חנון הסיט פנימה את השלישי. 0:3 להפועל פתח תקוה.

70: לוהאב כיאל בעט ממצב טוב מ-18 מטרים, אבל יוסי שקל היה במקום וקלט.

הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, אודי חנון, גל כהן, איאד חוטבא, ג'ונתן אסוס, עידן סרור (תומר בן חיים, 68) גיא צרפתי, ארמון בן נעים (איימן אבו סלאח, 80), עוסמן בשירו, אלנתן סלמי (אור פישביין, 76).

מכבי אחי נצרת: גיל אופק, איסמעיל עאמר, מארק גורמן, מוחמד עמרייה (גיא דיין, 58), מאג'ד יונס, שלומי חנוכה, מייקל טוקורה, לוהאב כיאל, יניב לוזון, תומר חמד, טצ'ם נ'טויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully