וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שום הולך על שלושה בלמים

דור בלך

31.12.2009 / 16:55

בית"ר חוששת מתבוסה מול הפועל ת"א, בנאדו עשוי לפתוח לצד גרשון ובן יוסף. קורנפיין: "הצעה אטרקטיבית על יצחקי? מיליונים"

לאחר שספגו רביעייה מרגלי מכבי תל אביב, בבית"ר ירושלים ממשיכים להתכונן למשחק מול הפועל תל אביב ביום שני ועובדים בעיקר על חיזוק ההגנה. על פי התרגולים מתכנן יצחק שום לעבות את ההגנה על חשבון מרכז המגרש ולעלות בהרכב שיכלול שלושה בלמים, כשאריק בנאדו יחזור להרכב לצד תומר בן יוסף ושמעון גרשון. חוליית הקישור הדלה, שתאבד את פאולו דה לה האסה, תזכה לחיזוק התקפי מהאגפים כשחן עזריאל ואבי ריקן, חלוץ וקשר במקור, תורגלו שוב בעמדת המגנים. בבית"ר הסבירו כי על אף המעידה של הפועל תל אביב בנצרת עילית מול עכו, ההתקפה שלהם היא המסוכנת בליגה והחשש הוא שוב לספוג מפלה הגנתית.

יצחק שום החליט להעניק לשחקניו מחר יום חופש וההכנות למשחק יתחדשו בשבת. לרשות שום צפוי לעמוד סגל מלא, כשבחלק ההתקפי לא צפויים שינויים משמעותיים לאחר שהצליחו לכבוש שלושה שערים מול מכבי תל אביב בבלומפילד בשבת. "גם מבחינה התקפית, חשוב לזכור ששניים מהשערים מול מכבי תל אביב בושלו על ידי ההגנה שלהם", סיפר שחקן בקבוצה. "היכולת שהצגנו בשבת כנראה לא תספיק מול הפועל, נהיה חייבים להיות טובים יותר, אבל זאת המטרה ואנחנו מאמינים שנעמוד בה ובאים כדי לנצח".

יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין התראיין היום ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל, והתייחס לשמועות בנוגע למעבר האפשרי של ברק יצחקי להפועל תל אביב. "עד עכשיו כל הדברים קרו מעל הראש שלנו, ואני צריך להגיב על דברים שאין להם שום קשר למציאות", אמר היו"ר, "הפעם האחרונה ששאל אותי מישהו מהפועל תל אביב על יצחקי הייתה לפני חודש וחצי, כשפגשתי את גבי קצרה במשרדי ההתאחדות והוא שאל אותי אם אנחנו רוצים למכור חצי כרטיס של יצחקי. אמרתי לו שלא.

"עכשיו פתאום אני אמור לענות על שאלות על יצחקי, בדיוק לפני משחק מול הפועל תל אביב שהוא אמור לכבוש בו. אם הם רוצים אותו, והם רוצים אותו, שיגישו הצעה רשמית. כל הצעה אטרקטיבית שנקבל על כל שחקן שלנו, נשקול. מה זו הצעה אטרקטיבית על יצחקי? מיליונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully