וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה

שלו מנשה כבש לזכות המארחים (53) מול המלאבסים החלשים, כאשר לאחר מכן הורחק כמו גם השוער זוגבו וגיא צרפתי

אחרי שהחלפתו של דני ניראון בשביט אלימלך לא יצרה את הזעזוע המתבקש בהפועל פתח תקוה החזירו השבוע המלאבסים את אלי מחפוד לעמדת המאמן, בתקווה לפתוח דף חדש, לחזור למסלול הניצחונות ולהשכיח את הפרשה המביכה של תלונת השווא למשטרה שהסעירה את הקבוצה בימים האחרונים. לרוע מזלם של הכחולים הם התארחו הערב (שבת) אצל אחת הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב ביותר בליגה. מכבי נתניה ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, והשיגה את הרביעי עם 0:1 קטן משער של שלו מנשה שאף הורחק בהמשך ופתח את הדלת לרצף הרחקות מוזרות.

בדקה ה-8 ג'ורג' גברו פרץ מהאגף השמאלי והגביה כדור מדוד אל הראש של עוסמן בשירו, שנגח היטב לפינה, אבל אריסטיד זוגבו הדף בקצות האצבעות לקרן. בדקה 27 התקפה מסודרת של נתניה הובילה להגבהת כדור של טל מעבי מצד שמאל. גואטה נגח בעוצמה מתוך הרחבה, אבל מעל השער. שלוש דקות לאחר מכן גיא צרפתי הגביה כדור חופשי להפועל פתח תקוה, כ-20 מטר אלכסונית מהשער של זוגבו, אלמוג כהן ניסה להרחיק וכמעט נגח לשערו הוא. רק קרן לפתח תקוה.

המחצית השנייה נפתחה עם שינויים בשתי הקבוצות, ובדקה ה-53 הגיע השער של נתניה. המארחים ניהלו מסירות על סף רחבת פתח תקוה באין מפריע, קלמי סבן הגביה לעבר אובודו אוקוצ'ה שפיספס, ושלו מנשה השתלט על הכדור ומחמישה מטרים הכניע את יוסי שקל. 0:1 לנתניה. שבע דקות חלפו וכובש השער ראה אדום, לאחר שלטענת הקוון פגע ללא כדור בשחקן יריב. בדקה ה-80 גם השוער הנתנייתי זוגבו הורחק, לאחר שהקוון שוב קרא לשופט בשל מרפק של השוער לבשירו. נתניה בתשעה שחקנים. בתוספת הזמן גם צרפתי המתוסכל החליט לפגוע בשחקן נתנייתי, וראה כרטיס אדום מהשופט. ניצחון רביעי ברציפות לנתניה.

הרכב מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה (פיראס מוגרבי, 90), דלה ימפולסקי (אחמד סבע, 46), שלו מנשה, אובודו אוקוצ'ה (דניאל ליפשיץ', 81).

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, איאד חטובא, עמנואל מתיאס, גל כהן, ג'ורג' גברו, עידן סרור (איימן אבו סלאח, 46), ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, תומר בן חיים (רפי דהן, 65), ארמון בן נעים (אלנתן סלמי, 58), עוסמן בשירו.

אוהדי הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ואיזה מסכנים האוהדים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully