וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלקיסקי במו"מ עם הפועל פ"ת, אברבנל פורש

קשר הפועל ת"א לשעבר במגעים עם הכחולים. אברבנל נכנע לפציעה טורדנית. אסוס ביצע פרסה לרעננה וסיכם במלאבס

דימיטאר טלקיסקי נמצא במשא ומתן עם הפועל פתח תקוה. חלוץ הפועל תל אביב לשעבר נמצא בדרכו לקבוצה כשמשא ומתן עם נציגיו כבר החל. בפתח תקוה אישרו היום (שלישי) את הידיעה. טלקיסקי החל את העונה באמקאר פרם הרוסית, אבל לא התאקלם היטב בקבוצה ורשם בה ארבע הופעות בלבד. באוקטובר הוא שוחרר מהקבוצה וחתם בלבסקי סופיה בה שיחק שנים ארוכות לפני שעבר להפועל תל אביב.

חבר ההנהלה, דני לוי, אמר: "אנחנו מתכננים לסגור עם טלקיסקי בימים הקרובים. ננסה לקדם את זה בצורה המהירה ביותר. המועדון הקציב 2.5 מליון שקל לרכש, אותו יקציבו גל חצור, תומר סיני ואנוכי. אני מודה להם על העזרה והנכונות ומקווה שטלקיסקי יסגור עוד השבוע". חצור וסיני הוסיפו: "נמשיך לעזור להפועל פתח תקוה. זה נכון שפנינו לטלקיסקי ואנו מקווים שהמשא ומתן ייסגר במהירה".

טלקיסקי הגיע להפועל תל אביב באמצע עונת 2007/8 ביחד עם הבלם אלין טופוזאקוב, בעת שהקבוצה הייתה שרויה במאבקי תחתית ומעט אחרי הגעתו של אלי גוטמן במקומו של גיא לוזון. הקשר הבולגרי הפך לאחד מהשחקנים המצטיינים של הקבוצה וסייע לה להינצל מירידה ולהגיע לגמר גביע המדינה. למרות ששיחק חצי עונה בלבד, זכה טלקיסקי ביחד עם טופוזאקוב בתואר שחקן העונה של הקבוצה על פי בחירת האוהדים.

בעונה שלאחר מכן שותף טלקיסקי במירוץ של האדומים לאליפות, אבל במשך תקופה ארוכה התקשה להציג את היכולת מחצי העונה הראשונה בישראל. לקראת הקיץ לא הגיעו השחקן והפועל תל אביב להסכם על חתימת חוזה חדש והוא סיים את דרכו בקבוצה. בסך הכל רשם 48 הופעות וכבש תשעה שערים במדי האדומים. מעבר ליכולתו הגבוהה, טלקיסקי נודע בזכות הופעות מצוינות במשחקים חשובים, כשכבש שער אחד ובישל פעמיים במשחקי דרבי והצטיין במפגשים נגד בית"ר ירושלים.

בתוך כך היום הודיע שחקן הקבוצה, אלי אברבנל, על פרישה מכדורגל בגיל 33. אברבנל החל את הקריירה בפתח תקוה ב-1994 ובשנת 1998 אף רשם שתי הופעות בנבחרת ישראל.ובעונת 2002/3 עבר להפועל חיפה. אחרי עונה אחת בקרית אליעזר עבר הקשר לבני יהודה, במדיה שיחק שבע עונות ואף עבר הסבה לעמדת המגן הימני. אברבנל חזר לקבוצת נעוריו בקיץ האחרון, אבל סבל מפציעה טורדנית וכאמור החליט לתלות את הנעליים.

אברבנל מסר בתגובה: "לא נעים לפרוש אחרי שהתחלתי לשחק בגיל שבע. אני נמצא שבוע לפני משחק דרבי חשוב אבל זה הגורל. ההרגשה קשה ולא נעימה אבל הייתי צריך לקבל החלטה. לא נותרו לי הרבה ברירות".

אסוס דפק פרסה

בנושא אחר, לאחר שנפגש היום אחר הצהריים עם ראשי הפועל רעננה במלון תדמור בהרצליה וסיכם את תנאיו, ביקש ג'ונתן אסוס לצאת מהפגישה למספר דקות על מנת ללכת ולפתוח חשבון בנק אליו יוכל להעביר את משכורתו מהפועל רעננה. הקשר הצרפתי-יהודי לחץ את ידיהם של הפועל רעננה והודה להם על שאיפשרו לו לחזור לישראל, אלא שבמקום לנסוע לסניף הבנק הקרוב נסע לפגישה עם ראשי הפועל פ"ת, ביקש מהם הצעה נגדית וסיכם בקבוצתו של שביט אלימלך.

בכל אותה העת ישב סוכנו של אסוס, ג'קי מויאל, יחד עם ראשי רעננה במלון וחיכה לשובו של אסוס כדי לחתום על החוזה שכבר הודפס בזמן שזה יצא לסידוריו. בינתיים התקשרו לראשי רעננה מספר עיתונאים וידעו אותם כי אסוס נפגש כעת עם דני לוי ומתכוון לחתום בפ"ת. מנכ"ל הפועל רעננה אלון קיטלמן התקשר למקבילו בפ"ת אפי צפריר ושאל אותו לפשר הדברים, אז חטף מידיו של צפריר דני לוי את הטלפון והודיע לקיטלמן כי אסוס שחקן של הפועל פ"ת. קיטלמן בתגובה אמר לו כי הם הגיעו עם השחקן להבנות וכי סוכנו יושב איתם כעת, אך לוי הגיב ואמר "אל תבלבלו לי את השכל. אני סיכמתי איתו כבר לפני שבוע".

ג'קי דהאן, שהינו סוכנו המורשה של אסוס, לא ידע על המהלך והתקשר לקשר עצמו על מנת לשמוע על העניין כשהוא יושב לצידם של ראשי רעננה במלון. הצרפתי הודיע לו כי הוא הלך יחד עם סוכן אחר. בהפועל רעננה מתכוונים לתבוע את הקשר על הפרת סיכום בעל פה וכן להוציא צו מניעה נגד חתימתו בהפועל פ"ת. במועדון מהשרון לא מתכוונים לוותר בנושא והודיעו כי במידה ולא ישחק בהפועל רעננה.

הערב הגישה רעננה תביעה במוסדות ההתאחדות כנגד הפועל פתח תקוה וכנגד אסוס עצמו וביקשה לא לאשר את העברתו למלאבסים עד לתום הליך התביעה. ברעננה משוכנעים בצדקתם ומחוות דעת מקצועיות שקיבלו בטוחים כי גם ינצחו בתביעה שתמנע מהשחקן לשחק בפתח תקוה. במקביל צפוי ג'קי דהאן לתבוע את השחקן על הפרת החוזה איתו שקבע כי הוא יהיה הסוכן היחיד שייצג אותו בישראל. ברעננה הודיעו הערב כי "נתבע גם פיצויים כספיים מהשחקן ומהפועל פתח תקוה על הנזק שנגרם לנו ונדאג כי לא יוכל לשחק באף קבוצה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully