וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת והפועל ר"ג נפרדו ב-0:0

7.11.2009 / 21:01

שתי הקבוצות הציגו משחק פושר באורווה והתחלקו בנקודה. אוהדים קראו לדני ניראון להתפטר, קוקו לומל ישוחרר מפ"ת

אוהדי הפועל פתח תקוה החלו להלחיץ את דני ניראון עוד הרבה לפני המשחק הזה, ואין ספק שההופעה הפושרת של הפועל פתח תקוה במשחק באורווה לא ממש חיזקה את מעמדו של המאמן. בסיום המשחק, האוהדים קראו לו להתפטר. המשחק עצמו יזכה כנראה לתואר השיעמומון של המחזור, כאשר שתי הקבוצות נותרו בהילוך נמוך למרות מזג האוויר המצויין לכדורגל, ולא הצליחו ליצור עניין מיוחד על הדשא בפתח תקוה.

הפועל פתח תקוה כבר השיגה שני ניצחונות העונה, אבל אף אחד מהם לא היה בבית, מה שמאוד מתסכל את האוהדים שלה. בסיומו של המחזור התשיעי, הפועל רמת גן מקדימה אותה בנקודה ונועלת את העשירייה הראשונה.

מהלך המשחק

דקה 18 - שי חדד בעט טיל מ-25 מטרים והכדור ניתז בקורה.

דקה 21 - אלנתן סלמי מסר לעוסמאן באשירו, שמצא את עצמו לבד מול רפי כהן והחמיץ בשלומיאליות משישה מטרים.

דקה 28 - עידן סרור הגביה קרן ועוסמאן באשירו נגח החוצה.

דקה 58 - איימן אבו סלאח שנכנס כמחליף עבר שחקן הגנה של רעננה ובעט כדור קשתי שפגע במשקוף ויצא החוצה.

דקה 70 - איימן אבו סלאח עבר שלושה שחקנים והשאיר כדור לסלמי, שבעט חלש מול השוער.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי; איאד חטובא, גל כהן, אודי חנון, ג'ורג' גברו; עידן סרור (איימן אבו סלאח, 55), דור הלוי; קובי דג'אני, גיא צרפתי (ג'יימס קוקו לומל, 79); אלנתן סלמי, עוסמן באשירו.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, חיים מלכה, בני חדד, תומר תייר (קרלוס צ'קאנה, 74), וויליאם סוארז, שי חדד, קובי חסן (הרוויה קובאצ'ביץ', 86), מור גולן, ג'ורג' דאטורו (עומר פרץ, 68)

ניראון: "צריך סבלנות"

בהפועל פתח תקוה החליטו לערוך מספר שינויים לקראת חלון ההעברות בינואר, כשהקשר ג'יימס קוקו לומל אמור לעזוב את הקבוצה, ובמקומו מתכוונים להחתים חלוץ זר. לומל נכנס היום כמחליף ב-0:0 מול הפועל רמת גן, אך לא תרם למשחק ההתקפה, למרות שהתבקש לעלות למעלה ולא לשחק כקשר אחורי. כמו כן ישוחררו מספר שחקנים ישראלים, כשבקבוצה הבהירו שאיימן אבו סלאח, שהיה המצטיין על כר הדשא, לא אמור לעזוב. "יש עוד הרבה זמן עד ינואר", אמר גורם בקבוצה, "עד אז נחליט את מי לשחרר. לומל אמור לעזוב".

בסיום הבהירו בקבוצה, כי למרות שריקות הבוז הם נותנים גיבוי למאמן דני ניראון, שאמר: "הייתי מרוצה אם היינו מנצחים. המשחק די שקול, חבל שבשירו לא ניצח אותו עם ההזדמנות הגדולה שהייתה לו. אנחנו לא מרוצים ולא מאוכזבים, צריך לזכור שזה המשחק הראשון שבו לא ספגנו העונה. הייתה לחימה אבל חסר מחץ. אני מרוצה מההקרבה. ברור שנצטרך חיזוק ואנחנו בודקים מספר אפשרויות". על הקהל אמר ניראון: "אנחנו קבוצה חדשה שהתחילה מכלום, אבל אני יכול להבין את הקהל. אני לא מתרגש, צריך סבלנות ואני קורא לקהל לתמוך בקבוצה".

מאמן הפועל רמת גן יובל נעים אמר: "מרכז טבלה יהיה סביר עבורנו, הלוואי שנוכל להגיע למקום גבוה. יכולנו להפסיד במשחק וגם לנצח. חבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות. אני מרוצה מהחלק האחורי שלנו".

עמנואל מטיאס, שלא נכלל בסגל הקבוצה מכיוון שאיחר אתמול לאימון, יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון, כשהדיון ייערך מחר. הקנס המינימלי שאותו יספוג השחקן יהיה 1,000 דולר, כשבקבוצה מתכוונים להבהיר לו שלאחר העבירה הבאה, ישוחרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully