וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "אנחנו סופגים מהגבהות, אבל זה מה יש"

מאמן הפועל חיפה, שהובילה אך נוצחה 2:1 על ידי הפועל פתח תקוה, נשמע די מיואש בקשר למצבים מהם סופגת הקבוצה

בשבועות האחרונים הכתירו כל הפרשנים והאוהדים את הפועל חיפה כמרענן הרשמי של הליגה, אבל כמו כל חלוקה של תואר בשלב כל כך מוקדם של העונה, סופו להילקח בחזרה. קבוצתו של דורה פגשה הערב (שבת) את הפועל פתח תקוה, שנאלצה להסתדר ללא מאמנה, דני ניראון שישב מורחק ביציע, ולמרות שהוליכה בשלב מוקדם של המשחק, ספגה הפסד ביתי כואב 2:1, שסביר להניח שיוריד אותה אל הקרקע. האדומים פתחו טוב, אבל סבלו מהרחקתו של ליפנייה בדקה ה-41, ומאותו רגע איפשרו לאורחים להשתלט על המשחק.

הפועל חיפה פתחה מצויין והפעילה לחץ על שערה של הפועל פתח תקווה, שבאותן דקות כלל לא נראתה על המגרש. בדקה ה-26 עלו המארחים החמים ליתרון, כשכדור חופשי נשרק לטובתם. ערן לוי ניגש לבעוט אותו, וסובב אותו מעל לחומה ואל הרשת, כדי להעלות את החיפאים ליתרון. אלא שבדקה ה-41 ספגו שחקניו של דורה מכה, כשסביטי ליפנייה ביצע עבירה על באשירו שפרץ לכיוון הרחבה, ומכיוון שהיא האחרון לפני השוער, ראה ליפנייה את הכרטיס האדום, והשאיר את חיפה ב-10 שחקנים.

ההרחקה נתנה את אותותיה על המשחק, ואיפשרה לאורחים מפתח תקוה לחזור אל המשחק. קבוצתו של ניראון החלה לתקוף, האדומים לקחו צעד אחורה, ובדקה ה-66 היא נענשה על כך, כשאלנתן סלמי ניצל טעות גדולה של שוער חיפה, בן שנן, שלא עלה בזמן לכדור גובה, והשווה ל-1:1. חיפה ניסתה לחזור אל המשחק, אבל אבוקרט מצא את העמוד. המומנטום של פתח תקוה לא נעצר, ובדקה ה-79 היא ניצלה טעות גדולה הבגנת הפועל חיפה, ואודי חנון קבע מהפך נהדר לזכות האורחים.

הרכב הפועל חיפה: גליל בן שנן, עודד אלקיים, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, ערן לוי, עדן בן בסט, ירו בלו.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, אלי אברבנל, אודי חנון, גל כהן, ג'ורג' גברו, קובי דג'אני, ג'יימס קוקו לומל, דור הלוי, איימן אבו סלאח, עוסמן בשירו, אלנתן סלמי.

שלומי דורה: "לדעתי, לא הגיע לנו אדום"

בסיום המשחק אמר מאמן הפועל חיפה שלומי דורה: "אני לא מתכוון להעביר ביקורת על מישהו מהשחקנים. שחקנו טוב במחצית הראשונה וכבשנו בזכות, חבל שלא ניצלנו את המצבים הרבים אליהם הגענו. קיבלנו כרטיס אדום שלדעתי לא הגיע לנו, סבטי ליפנייה לא היה האחרון בדרך לשער.

"היינו צריכים לגמור את המשחק ב-0:1 ולא עשינו זאת. העובדה שהגענו כפייבוריטים לא פגעה בנו. במחצית הראשונה היתה קבוצה אחת על המגרש שהייתה בארבע דרגות מהיריבה. לצערי, זו עובדה שאנחנו סופגים מהגבהות, אבל זה מה שיש", חתם דורה את דבריו.

מהעבר השני, בעקבות התוצאה החליטו בהנהלת הפועל פתח תקוה לבטל את הקנס בגובה עשרת אלפים שקלים לקשר קובי דג'אני, שהפגין יכולת טובה. במועדון עדיין בודקים אפשרות להחתים את עמנואל בנאיני, אם יתגלה שהוא לא סובל מפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully