וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת ובני יהודה סיימו בתיקו 1:1

עטר כבש לאורחים (28) בשער נהדר, בשירו השווה למארחים (39) כדי לחלק את הנקודות. עימות בין ניראון למנהל בני יהודה

אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
עדיין בלתי מנוצחים, אבל היו צריכים לצאת עם יותר מנקודה. אוהדי בני יהודה חוגגים באורווה/ברני ארדוב

לו היה באפשרותן של קבוצות לבחור את היריבות הבאות שלהן, הרי שסביר להניח שבהפועל פתח תקוה היו מבקשים שלא לפגוש הערב (שבת) את בני יהודה. אחרי הכל, קבוצתו של גיא לוזון עדיין בלתי מנוצחת, וניצבת במקום השני בליגה, כשהיא מציגה עד כה יכולת מצויינת. לעומתה, המלאבסים השיגו רק ניצחון בודד אחד (במחזור הפתיחה, מול נצרת), ומאז לא מצאו ולו נקודת ליגה אחת. אלא שלמזלה של קבוצתו של ניראון, בני יהודה לא השכילה לנצל יתרון של שחקן במחצית השניה (לאחר הרחקתו של בן חיים), וסיימה בתיקו 1:1 מאכזב עבורה. בסיום המשחק התרחשה תקרית בין מאמן הפועל פתח תקוה, דני ניראון, ומנהל בני יהודה, חזי ראלי, כאשר השניים החליפו קללות ומילים קשות.

כל הסימנים בפתיחה אותתו לכיוון עוד הפסד של המקומיים, כשבני יהודה זכתה בפנדל מוקדם, אבל אסי בלדוט לא השכיל להפוך אותו לשער יתרון. רק 28 דקות מהפתיחה הצליח אלירן עטר למצוא את הרשת, אבל היתרון של הזהובים החזיק מעמד רק 11 דקות, אז השתלט עוסמן בשירו על כדור לא טוב של אניימה, והשווה. בני יהודה קיבלה סיוע במחצית השניה כשהשופט, זיו אדלר הוציא כרטיס אדום לא מוצדק לתומר בן חיים, והמקומיים נותרו ב-10 שחקנים. אלא שכאמור, הזהובים לא הצליחו למצוא את הרשת למרות היתרון על המגרש. בדקה ה-93 הורחק שחקן נוסף של פתח תקוה, כשאלדר הראה צהוב שני לנאל חתובה, ואדום.

מהלך המשחק

דקה 7: עבירה על אלירן עטר בתוך הרחבה הובילה לכדור פנדל מוקדם, אותו לקח בלדוט, אבל הדיפה מצויינת של שניר דורי שמרה את התוצאה על 0:0.

דקה 28: שער! אחרי כמעט 30 דקות של שיממון, הגיע אלירן עטר, שחתך מהאגף לכיוון האמצע, ושלח פצצה לפינה של שניר דורי, 0:1 לבני יהודה.

דקה 39: שער! בשירו ניצל כדור שוער לא טוב של איינוגבה, השתלט על הכדור, עבר את ההגנה ובעט לפינה הימנית של השוער, כדי לקבוע 1:1.

דקה 57: בני יהודה יצאה להתקפה, הכדור הגיע לבלדוט, שתוקל על ידי תומר בן חיים. השופט החליט להוציא לבן חיים אדום, ופתח תוקה נותרה ב-10 שחקנים.

דקה 93: עוד כרטיס אדום להפועל פתח תקוה, לאחר שנאל חתובה ראה את הצהוב השני ונשלח אל מחוץ לקווים.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא, עמנואל מתיאס, גל כהן, ג'ורג' גברו, אלי אברבנל, תומר בן חיים, קובי דג'אני (ג'יימס קוקו לומל, 75), עוסמן בשירו, אלנתן סלמי, איימן אבו סלאח (עידן סרור, 64).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד (סינישה ליניץ, 46), עומרי אפק (לירן כהן, 65), אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר (משה ביטון, 70).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully