וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד דרשה רבע מיליון שקל על בדש, באר שבע סירבה

10.8.2009 / 17:16

ברקת מוכנה לשלם 45 אלף דולר תמורת השאלה, החלוץ בדרך לסכנין. אילוז: "הניצחון על בית"ר חשוב, מודע לציפיות ממני"

הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, הודיעה לראשי מ.ס אשדוד כי תהיה מוכנה לשלם 45 אלף דולר בלבד תמורת השאלתו של החלוץ ברק בדש. במעודון טוענים כי במ.ס אשדוד סירבו להצעה ודרשו 250 אלף שקל, אחרת החלוץ יעבור לסכנין שמוכנה לשלם את הסכומים האלה. בדש רוצה לשחק בבאר שבע, אבל עלותו גבוהה כיוון שהוא דורש 90 אלף דולר לעונה. מקורבים לעסקה טוענים כי אם באר שבע לא תשפר את ההצעה, הוא יעבור לסכנין.

בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים בניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים. "בסך הכל מדובר במשחק אימון. הניצחון חשוב, אבל מבחינתנו היה חשוב יותר לשפר אלמנטים אחרים מהמשחק הקודם מול הפועל פתח תקוה ועדיין צריכים לשפר", אמר המגן אביתר אילוז.

"יש לנו מאמן מצוין שמכיר אותנו ומכין אותנו לכל משחק", המשיך אילוז. "מבחינה אישית, אני שואף להשתפר ממשחק למשחק, ומקווה שהקבוצה תעבור תהליך דומה. אני מודע לציפיות ממני ולכך שאני חייב לעלות מדרגה. אני מאמין שהזמן יעשה את שלו". על הקהל אמר אילוז: "מדהים שהגיעו 3,500 אוהדים לעודד. הקהל הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה ומדהים בכל פעם מחדש".

הבלם דנילו מוריירה ממשיך לערוך אימוני ריצה קלים, אבל לא בטוח שיהיה כשיר למשחק הראשון מול הפועל רעננה. במועדון עושים מאמצים להכשירו, ואם לא יהיה כשיר יצטרף המאמן גיא עזורי לבחור בין נדב קידר ויניב אלול, שישחקו לצדו של פאבל פרגל במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully