וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויאל: "מרגיש מחויבות גדולה לעזור לבית"ר בזמנים הקשים"

דור בלך

1.6.2009 / 13:08

אחרי עונה מוצלחת בבני יהודה, ישוב קובי מויאל לקבוצה בה גדל, והוא כבר לא יכול לחכות: "מנהיגות זה דבר שלוקחים, אני לא מפחד מהמצב"

בית"ר ירושלים תיפרד הערב (שני) מהעונה הנוכחית ומתקופת הזוהר של ארקדי גאידמק, ותתחיל בהכנות לעונה קשה שתיפתח בהליך משפטי, ותימשך ככל בהורדת 9 נקודות, תוך שהקבוצה צפויה להתבסס בעיקר על שחקנים צעירים שצמחו במועדון.

אחד מאלה יהיה ככל הנראה קובי מויאל, שחתום על עונה מזהירה והעפלה לאירופה יחד עם בני יהודה, והוא צפוי להפוך לאחד מהקלפים החשובים של הירושלמים בעונה הבאה. היום ביקר מויאל במועדון כשהחזיר את הרכב השכור שלו, ובשבוע הבא צפוי להיפגש עם ראשי הקבוצה כדי לדון בחוזה חדש שישאיר אותו בבית"ר מעבר לשנתיים הקרובות, תמורת קיצוץ זמני בשכר.

"אני לא מפחד מהמצב של בית"ר, אני מאמין בעצמי וביכולת של יתר הצעירים של המועדון, ואם כולנו ניתן 100 אחוז, נהיה קבוצה טובה. מי שמפחד מאתגרים בכדורגל צריך להחליף מקצוע", אמר מויאל. "בית"ר זו הקבוצה הכי גדולה בארץ, היא עברה הרבה עליות וירידות בשנים האחרונות, אבל היא תמיד תישאר בין הקבוצות הגדולות והחשובות, ובתור שחקן בית אני מרגיש מחויבות גדולה להגיע ולעזור לה דווקא בזמנים קשים. ככה צריך לעשות כל מי שגדל פה".

בחודש הבא יחגוג הקשר הצעיר יום הולדת 22, אך העונה הקרובה תהיה החמישית שלו בליגת העל, כשבארונו מונחת מדלית אליפות מעונת יוסי מזרחי. הציפיה כעת היא שמויאל ייקח את המושכות וינהיג את בית"ר החדשה על המגרש ומחוצה לו, והוא כמובן לא מפחד מהמעמד החדש. "נכון שאני צעיר, אבל מנהיגות זה משהו שלוקחים ולא תלוי בגיל. הקבוצה תהיה צעירה מאוד ומישהו יצטרך לקחת אחריות, ואני מאמין שיש לי את היכולת הזאת".

בתור מי שבילה את ילדותו ביציעי טדי, ועדיין גר במעלה אדומים, מויאל מודע היטב לציפיות ממנו ולכך שהוא השם החם בקרב אוהדי בית"ר. "אין יום שלא מדברים איתי על בית"ר, ואני שמח על כך. יש גם כאלה שאומרים לי לא להגיע לקבוצה בגלל המצב, אבל מבחינתי זו לא אופציה. צמחתי והתחנכתי באגודה, וכל החיים עבדתי קשה בשביל להגיע למעמד שאוהדי בית"ר ידברו עלי ושאהפוך לשחקן מרכזי בקבוצה. אני רוצה להגשים את זה סוף סוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully