וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: סוציומט? רד לקבוצת הנוער!

דור בלך

17.5.2009 / 12:24

מתיאוס הוריד את ימפולסקי להתאמן עם הנוער, לאחר שלא עזר לסחוב ציוד. לשחקניו אמר: "תהיו מקצוענים ותנצחו את המשחקים שנותרו"

על אף שבעוד שבועיים יסיים את תפקידו ועל אף שמכבי נתניה נותרה חסרת מטרות לאחר שהודחה מהגביע, איבדה את הסיכוי לאליפות והבטיחה את השתתפותה באירופה, לותר מתיאוס לא נותן לשחקניו להוריד מתח. הבוקר החליט להוריד המאמן הגרמני את דלה ימפולסקי להתאמן עם קבוצת הנוער עד להודעה חדשה בעקבות בעיות משמעת. כזכור, השחקן הורד לנוער לפני כחודש ושב לבוגרים רק לאחר שבועיים, לאחר שדיבר בזמן אסיפת קבוצה.

הפעם זעמו של המאמן כלפי השחקן נבע מהעובדה כאשר אתמול כשחזרה הקבוצה מסכנין ימפולסקי לא עזר להוריד ציוד מהאוטובוס. המאמן ביקש מכל שחקני הקבוצה לעזור בסחיבת הציוד למחסן, אך חלק מהם העדיף להתעלם ופשוט ללכת הביתה. מתיאוס ככל הנראה שם לב רק לימפולסקי, והחליט להעניש אותו וכנראה לא לשתפו בשני המחזורים הנותרים. "לא יכול להיות שהשחקנים הכי בכירים עוזרים ונותנים כתף, ושחקנים שעוד לא הוכיחו את עצמם בורחים הביתה", הסביר לחברי הצוות המקצועי את ההחלטה.

אם לא די בחוסר העזרה אמש, הבוקר איחר השחקן הצעיר ב-3 דקות לאימון, בו שמע על הורדתו לנוער. פרט לימפולסקי, שספג גם קנס כספי על סך 500 שקלים, גם שמונה שחקנים נוספים שלא עזרו בסחיבת הציוד - איתי שכטר, שלו מנשה, זאביק חיימוביץ, שניר גואטה, אבי כנפו, אלברטו זאפטה וסיאבונגה נקוסי, נקנסו גם הם.

המאמן גם ערך אסיפה הבוקר (ראשון) והתייחס לתיקו מול בני סכנין (0:0) במסגרת המחזור ה-31 בליגה. "אני לא מבין אתכם, אנחנו עובדים קשה, מתאמנים קשה ואתם לא מביאים את זה לידי ביטוי במשחקים", אמר לשחקניו. "נכון שכבר מריחים את הסוף, אבל תהיו מקצוענים ותבואו כדי לנצח את שני המשחקים שנותרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully