וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את הפועל פ"ת 1:2

בני יהודה ניצחה את הפועל פ"ת 1:2 והבטיחה את המקום החמישי וכנראה את השתתפותה באירופה בשנה הבאה. הקבוצה ממלאבס בצרות

בבני יהודה למדו השבוע שאילולא יקרה משהו בלתי צפוי, הם צפויים להשתתף בשנה הבאה בליגה האירופאית (התחליף של גביע אופ"א). הפרס מגיע לזהובים על קרוב לשני סיבובים נפלאים והיום היא הבטיחה לפחות את המקום החמישי ובעצם את מקומה באירופה בהנחה שבית"ר ירושלים לא תקבל אישור לשחק שם.

פתח תקוה הגיעה יותר מחודשיים אחרי ניצחונה האחרון, אי שם בסוף פברואר נגד הכח עמידר רמת גן. השחקנים של זאב זלצר הצליחו לעצור את הצניחה מטה לפני שבוע עם תיקו 0:0 נגד בית"ר ירושלים ושבוע לפני הדרבי ידעו שהם חייבים להשיג נקודות כדי להמנע מדרמות מיותרות על קו הסיום. ידעו, אבל לא הצליחו.

הפתיחה הייתה שייכת למארחת, שעלתה ליתרון משער של פדרו גלבאן, אבל אבי ריקן, ששוב פתח היום כמגן שמאלי במדי הקבוצה ממלאבס, הישווה בבעיטה חופשית יפה בדקה ה-36, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לאסי בלדוט, שכבש בפנדל בדקה ה-79 וחתם ניצחון כתום.

אז בני יהודה הבטיחה את מקומה באירופה בשנה הבאה, אבל הסיפור כאן הוא גם פתח תקוה. בימים בהם היריבות שלה לתחתית אוספות נקודות בכל מקום ואתר, הקבוצה ממלאבס מדרדרת בלי סוף. איך זה יגמר? כמו שזה נראה זה לא רק בידיים וברגליים של זלצר והשחקנים שלו.

מהלך המשחק

דקה 20: גול! פדרו גלבאן חדר לרחבה בין שחקני פתח תקוה ונגח למרכז השער, דורי הדף והארגנטינאי השתלט בעצמו על הריבאונד וכבש. 0:1 לבני יהודה.

דקה 36: גול! אבי ריקן לקח בעיטה חופשית ושלח כדור אדיר למרכז השער, איינוגבה לא הצליח לבלום. 1:1.

דקה 72: נימבה הגיע ראשון לכדור קרן, אבל איינוגבה הדף את הנגיחה שלו לקרן נוספת.

דקה 79: ראלי בעט, הכדור פגע בידו של אחד משחקני פתח תקוה, לוי הורה על הנקודה הלבנה ובלדוט כבש. 1:2 לבני יהודה.

בני יהודה תל אביב: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ' (ארמון בן נעים, 89), מהראן ראדי (משה ביטון, 67), תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר (לירוי צעירי, 75).

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, אורי אוזן, איציק כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן, אייל שן (ארמון בן נעים, 86), יוסי רוזן, ג'וניור ויסה, חאיר סספדס, פטי נימבה, שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully