וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "אביא לדיסלדורף שחקנים מנתניה"

דור בלך

5.5.2009 / 14:24

איש העסקים לא פוסל אפשרות שירכוש את הקבוצה הגרמנית: "יש לה פוטנציאל גדול מנתניה". דובר המועדון: "מתיאוס שם מעניין"

"השבוע אצור קשר עם הנהלת דיסלדורף, יש לה נתונים ופוטנציאל גדול מנתניה", הכריז דניאל יאמר במגזין הספורט הגרמני "דה קיקר". "אני מחפש מועדון באירופה שאוכל לקדם אותו ולהגיע איתו רחוק", התייחס הבעלים הגרמני של נתניה למועדון הפאר הגרמני שמחזיק באיצטדיון עם קיבולת של 51,000 מושבים, והבטיח כי "אני מתכוון לתרום לא רק כסף, אלא גם להביא שחקנים מנתניה כדי לעזור לקבוצה".

לותר מתיאוס עצמו, שעל פי דיווחים שונים אמור להגיע יחד עם יאמר לקבוצה שצפויה לעלות לבונדסליגה השנייה בסוף העונה, שב והכחיש את הדברים גם בתקשורת הגרמנית. "אני בנתניה ולא מתעסק כרגע בכלל במועדונים אחרים, בטח שלא דיברתי עם אף אחד, זו ספקולציה ואני מכחיש אותה", אמר בזעם. גם דובר המועדון הגרמני, אישר את דבריו של מתיאוס. "מבחינתנו לותר מתיאוס זה בהחלט שם מעניין, אבל לא פנינו אליו עדיין".

פורטונה דיסלדורף ממוקמת כעת במקום הרביעי, מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השני שמוביל אוטמטית לליגה השנייה, וכן מהמקום השלישי שמוביל לפליאוף כנגד היורדת השלישית מהליגה השנייה, כשלעונה נותרו עוד ארבעה מחזורים.

בנוסף, כלי תקשורת אירופאיים דיווחו כי לותר מתיאוס ניצל את חופשתו בגרמניה בשבוע שעבר כדי להיפגש עם נציגי אונרתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, שמחפשת מאמן קבוע אחרי התפטרותו של טימורי קצבייה באמצע אפריל.

בעקבות אי אישורה של בית"ר ירושלים על ידי ועדת הרישוי של אופ"א, מכבי נתניה הבטיחה למעשה את השתתפותה במפעלים האירופים בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully