וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גברה 1:2 על הפועל פתח תקוה

שער אדיר של משומר (88) העניק למכבי חיפה ניצחון דרמטי ושבוע נוסף בפסגה, על אף שער חובה שספגה בפתיחה ועוד משחק חלש

הם שיחררו אוויר במחזור הקודם באשדוד, דיברו על הפגנת אופי ועמידה בלחצים וציינו את ההגנה העמידה שלא ספגה במשך ארבעה משחקים, אבל אחרי 49 שניות לכל זה לא היה ערך. מכבי חיפה הצליחה לחזור מפיגור לניצחון 1:2 על הפועל פתח תקוה, אך זה עלה לה בדם, יזע ודמעות. השער הנפלא של אייל משומר בדקה ה-88 עוד עשוי להיזכר כשער האליפות.

הצופים עוד לא הספיקו להתיישב, ההרכבים עוד ריצדו על המסך וכבר ההגנה החיפאית קרסה. היה זה שמעון אבוחצירה שבחצי מספרת הכניע את ניר דוידוביץ' והימם את קרית אליעזר. השער המהיר הכניס את הירוקים לסחרור, כשהקהל מפעיל לחץ ושום פעולה לא מתחברת. אלישע לוי לא נותר קפוא והוציא את בירם כיאל היהיר. שלוש דקות אחרי החילוף השוותה חיפה משום מקום, כששלומי ארבייטמן דחק מקרוב דווקא לאחר מספר מצבים מן העבר השני.

התצוגה האנמית של המארחים נמשכה גם לאחר ההפסקה, אם כי אלישע לוי המשיך להמר, וויתר על קשר אחורי (ג'ון קולמה) לטובת אייל גולסה המוכשר. חיפה לא הצליחה לחבר שתי מסירות בחלק הקדמי, וגם בהגנה נכנסה לפאניקה בכל אחת מהפעמים הבודדות שפתח תקוה איימה עליה, בעיקר כשהכדור היה אצל ג'וניור ויסה המצוין. הגבהות הכדורים הסתמיות היו מנת חלקם של כל השחקנים בירוק, כשעל פעולות יצירתיות ואיזה ניסיון לפרוץ במהלך מתוחכם את העורף האורח אין בכלל מה לדבר.

ברגעים כאלה, כשהקהל בקרית אליעזר נזכר בשערי האליפות של אדורם קייסי או וואליד באדיר והנשיא יעקב שחר נראה זועף ביציע המכובדים, הגיע משום מקום משומר וירה כדור שננעץ ברשת העליונה של שביט אלימלך. חיפה משיגה בסופו של דבר שלוש נקודות קריטיות, גם אם זה קורה באחד מימיה הגרועים העונה.

מהלך המשחק

דקה 1: גול! המחוג עוד לא עשה סיבוב וכבר הרשת זזה. אבוחצירה קיבל כדור ברחבה מוויסה והכניע את דוידוביץ' בחצי מספרת. 0:1 לפתח תקוה

דקה 24: בעיטה חופשית של רפאלוב מ-25 מטרים נבלמה אצל אלימלך.

דקה 28: רוזן התקדם באין מפריע וטיווח מחוץ לרחבה, אך הכדור פגע ברגל חיפאית וחלף ליד השער.

דקה 32: קרופניק פיספס כדור, אבוחצירה התקדם לעבר השער, אך דוידוביץ' מנע ממנו לכבוש. חיפה נראית רע ורנספורד מחליף את כיאל.

דקה 35: גול! קולמה הגביה כדור מצד ימין וארבייטמן דחק מזווית קשה לרשת. 1:1

דקה 38: אופיי התרומם מעל כולם ונגח לשער, אבל רפאלוב הרחיק מהקו.

דקה 60: המחליף גולסה ניסה בכדור מסובב מקצה הרחבה, אך פיספס במעט את המסגרת.

דקה 88: גול! מסיללה מסר למשומר והמגן הימני הפציץ מ-25 מטרים את אחד השערים הפיםי של העונה. 1:2 דרמטי לחיפה

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה (אייל גולסה, 58), בירם כיאל (אוסיי רנספורד, 32), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (עמרי אפק, 72), יניב קטן, שלומי ארבייטמן.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן, קוני ג'קאריג'ה, אייל שן, יוסי רוזן (איציק כהן, 75), ג'וניור ויסה (ארמון בן נעים, 81), פטי נימבה (אור פישביין, 63), שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully