וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת ובני סכנין נפרדו בתיקו 2:2

קופל חבר לזלצר והצמד הכחול סיים ב-2:2 ביתי מול סכנין. לוזון וגנאים העלו את האורחים ל-0:2, אופיי ואבו סלאח הישוו. מאיר כהן הורחק

שתי הקבוצות האחרונות בליגת העל שביצעו שינויים על הקווים נפגשו הערב (שבת) לקרב תחתית מכריע באורווה. בין הפועל פתח תקוה, עם זאב זלצר ואופיר קופל כצוות האימון, לבני סכנין של ערן קוליק התפתח משחק קצבי, רב שערים ופתוח שהסתיים ב-2:2. בדקה ה-76 של המשחק איבדה סכנין את שוערה מאיר כהן בכרטיס אדום, לאחר שהוא הכשיל את פטי נימבה מחוץ לרחבה.

פתח תקוה רשמה העונה ניצחון ותיקו העונה מול נציגת המגזר, אך הפעם היא הגיעה עם רשימת חסרים עמוסה הכוללת את שמעון אבוחצירא, אבי ריקן, גוניור ויסה וקוני ג'קאריג'ה המוצהבים ואת חן עזריאל וארמון בן נעים הפצועים. עם סגל דליל היא נקלעה לפיגור 0:2, אך בעזרת אופי, נחישות ומשחק הגנה נרפה של סכנין היא הצליחה לחזור למשחק ובסך הכל היא יכולה להיות מרוצה מהנקודה, על אף שמדובר במשחק בית.

בסכנין קיוו לנצל את הסגל הדליל של המארחת ולהמשיך על גלי המומנטום שהחל עם הגעתו של קוליק למועדון. אולם סכנין פתחה את המשחק ללא רוח לחימה ונכנסה לאט למשחק, אולם בשלהי המחצית הראשונה כבר ידעה לנצל את טעויות המארחים ולהיות שותפה למשחק שרמתו מעל לממוצע בליגה.

הפועל פתח תקוה שלטה בקצב למן הפתיחה והייתה דומיננטית במרכז השדה, ואילו סכנין ניסתה לעקוץ במתפרצות. יוסי רוזן הניע את הכחולים, שעשו במגרש ככל העולה על רוחם. בדקה ה-23 אור פישביין יכול היה להעלות את המארחים ליתרון, אך מאיר כהן הדף היטב. סיום המחצית הראשונה היה דרמטי. בדקה ה-38 יניב לוזון הבקיע שער מרהיב ו-4 דקות אחר כך חאמד גנאים הכפיל את התוצאה לזכות סכנין. שתי דקות אחר כך צימק סטיבן אופיי בנגיחה והאורחים הוליכו במחצית 1:2.

במחצית השנייה שחקני פתח תקוה המשיכו להילחם, והיה זה איימן אבו סלאח שכבש כבר בנגיעה הראשונה שלו במשחק, וקבע 2:2 בדקה ה-56. כעבור 20 דקות הורחק שוער סכנין, מאיר כהן, לאחר שהכשיל את פטי נימבה מחוץ לרחבה, ועמרי אלון הוזעק לשער האורחים. פתח תקוה המשיכה בלחץ, אך לא הצליחה להרשית.

מאמן סכנין, ערן קוליק, אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה, הובלנו 0:2 ולא היינו צריכים לאבד את היתרון. שחקנים עשו טעויות שלא מתאימות לרמה של ליגת העל. יחד עם זאת, הם השקיעו הרבה ורצו לנצח את המשחק ועל זה מגיעה להם מילה טובה. נלמד מהמשחק הזה, נתקן את הטעויות ואני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות כבר בשבוע הבא".

מהלך המשחק

דקה 4 - מתפרצת של הפועל פתח תקוה הסתיימה במסירה של אור פישביין ליוסי רוזן, שבעט מעל למסגרת.

דקה 23 - יוסי רוזן ניצל טעות בהגנת סכנין ומסר לפישביין, שבעט חופשי מול מאיר כהן, אך שוער סכנין הדף היטב והציל את קבוצתו מספיגה.

דקה 36 - יא יא פטי פגע בחאייר סספדס ברחבת סכנין, אך השופט אלון יפת התעלם מהאירוע.

דקה 38 - גול! כדור מאגף ימין של עלי עותמאן הגיע ליניב לוזון, שהניף רגל שמאל ובעט נפלא פנימה. 0:1 לסכנין.

דקה 42 - גול! הכדור נשלח מאגף ימין, הגנת פתח תקוה נעמדה, אך חאמד גנאים לא עצר לרגע וגלגל שטוח פנימה. 0:2 לסכנין.

דקה 44 - גול! פתח תקוה חזרה במהירות למשחק. סספדס הרים כדור קרן, סטיבן אופיי נגח פנימה וצימק ל-2:1.

דקה 56 - גול! איימן אבו סלאח רק נכנס למשחק ובנגיעה הראשונה שלו בכדור כבש. הגנת סכנין לא עצרה את כדור העומק ואבו סלאח, 2:2.

דקה 76 - כרטיס אדום למאיר כהן, שביצע עבירה מחוץ לרחבה על חלוץ הפועל פתח תקוה פטי נימבה. שני השחקנים נפצעו בהיתקלות וטופלו במשך דקות ארוכות.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטיבן אופיי, איציק כהן, שגיב כהן, חאייר סספדס, גל כהן, יוסי רוזן, אייל שן, אור פישביין, פטי נימבה.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטיבן אופיי, איציק כהן, שגיב כהן, חאבייר סספדס, גל כהן, יוסי רוזן, אייל שן, אור פישביין, פטי נימבה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, חיים בנון, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חמד גנאים, יניב לוזון, סרחיו נבואה, אחמד קאסום, דיוניסיו מנדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully