וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את הפועל פ"ת 1:2

אחרי ההתקפות החוזרות ונשנות על השופטים, שיחקה מכבי ת"א פתוח והעניקה למאמן שלה ניצחון שני העונה בחוץ, 1:2 על הפועל פ"ת

חדי העין ביציע יכלו להבחין בפתיחת המשחק בין הפועל פתח תקוה למכבי תל אביב באורווה הערב (שבת) כי הצהובים עלו בנחיתות מספרית אל המגרש. הסיבה לכך היתה נעוצה בכך שמאור בוזגלו, חלוצה של מכבי לבש גרביים בצבע לא מתאים לתלבושת הקבוצה, ונאלץ לרדת. הצהובים צריכים לשמוח מאוד שבוזגלו עלה לבסוף על המגרש, כיוון שהחלוץ היה זה שהוביל אותם אל ניצחון החוץ החשוב, 1:2, שנתן לקבוצתו של אבי נמני אוויר בתחתית, והעלה אותה אל המקום השמיני, על חשבונה של הפועל פתח תקוה.

המשחק כאמור נפתח בצורה מאוד משונה, כשמכבי תל אביב פתחה ב-10 שחקנים, ולאחר שבוזגלו החסיר את 3 הדקות הראשונות עם ענייני הגרביים, הפיאסקו האופנתי נמשך. 10 דקות מאוחר יותר ספג קוני ג'קאריג'ה ספג כרטיס צהוב בגלל שלבש טייטס בצבע שאינו תואם את תלבושת הקבוצה. השחקן החליף את הטייטס, אך בזאת לא נגמר הסיפור: בזה אחר זה ירדו שחקני פתח תקוה אל הספסל כדי להחליף את הטייטס שהם לובשים, וביזו את המשחק עוד לפני שזה הספיק להתפתח.

לאחר שהתפנה מקום לכדורגל עצמו, ניצלה זאת מכבי תל אביב עד תום, וב-4 דקות עלתה ליתרון של שני שערים, כשבוזגלו כובש בדקה ה-26, וישראלביץ' רושם את שערו הראשון במדי הצהובים בדקה ה-30. בפתח תקוה צריכים להרגיש אכזבה רבה. אחרי שספגו פעמיים, התעוררו הכחולים והגיעו למספר הזדמנויות טובות לצמק, אבל פעם אחר פעם סבלו מחוסר ריכוז מול שערו של יבריץ', עד שאבוחצירא מצא שער ניחומים רק בדקה ה-92.

מהלך המשחק

דקה 20: הגנת פתח תקוה התקשתה בהרחקת הכדור, בוזגלו ניצל זאת כדי לירות מ-6 מטרים, אבל אלימלך היה במקום.

דקה 22: הזדמנות טובה לפתח תקוה כשנימבה קיבל את הכדור בתוך הרחבה אבל לא הכין טוב את הגוף ושלח את הכדור מעל לשער.

דקה 26: גול! מהלך קבוצתי נהדר של הצהובים, שהתחיל ביבוריאן, המשיך בישראלביץ' ונגמר בבוזגלו שהגיע מול אלימלך, והפעם לא החמיץ, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 30: גול! שפונגין הגביה מהאגף ומצא את ראשו של ישראלביץ' ללא שומר, והשחקן הנמוך במגרש נגח את הכדור פנימה, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 36: כדור כדור מצויין הגיע לאבוחצירא שנגח טוב, אבל ישראלביץ' שעמד על הקו הדף את הכדור עם החזה.

דקה 39: הזדמנות ענקית לשמעון אבוחצירא, שקיבל כדור ברחבה והגיע מול השוער, אבל בעט לא מדוייק והכדור הלך אל הרשת החיצונית.

דקה 47: בוזגלו פרץ אל הרחבה וניסה לעקוף את אלימלך, אך הסתבך ומעמדה קשה לא הצליח לכבוש.

דקה 51: התקפה שהיתה חייבת להיגמר בשער. שפונגין שוב פרץ מהאגף ושלח כדור נהדר אל ישראלביץ', שמ-4 מטרים בעט טוב, אבל אלימלך ביצע עצירה נהדרת.

דקה 65: הזדמנות מדהימה לפתח תקוה, כשכדור קרן הגיע אל אבוחצירא שנגח אל המשקוף, ועל הריבאונד נאבקו 3 שחקנים בכחול ומול שער חשוף בזבזו את ההזדמנות.

72: פתח תקוה המשיכה לחפש את השער, אבוחצירא בעט מצויין אבל יבריץ' הדף, ועל הריבאונד היה פישביין שבדיוק נכנס, אבל גם הכדור שלו נהדף החוצה.

דקה 92: גול! אבוחצירא סוף סוף מצא את הרשת, אבל מעט באיחור. שחקן פתח תקוה קיבל את הכדור ברחבה, והפעם הצליח להכניע את יבריץ', 1:2 למכבי תל אביב.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן, קוני ג'קאריג'ה, חאיר סספדס, חן עזריאל (ארמון בן נעים 46'), ג'וניור ויסה, שמעון אבוחצירא, פטי נימבה (אור פישביין 72').

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, דולי ג'ונסון (ג'ונתן אסוס 63'), משה מישאלוב, חיים מגרלשווילי, מאור בוזגלו (יוסי שבחון 72'), גיז'רמו ישראלביץ', איליה יבוריאן (מתן לוטטי 81').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully