וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ובני סכנין סיימו ב-1:1

אחרי חמישה הפסדים ברצף, ירד זלצר לקווים והקבוצה ממלאבס אספה נקודה מול החבורה של לחמן. קסום כבש ראשון, אבוחצירא איזן

הפועל פתח תקוה ובני סכנין נפגשו הערב (שבת) לקרב תחתית באצטדיון האורווה במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל, בסופו הן נפרדו בתיקו 1:1. שתי הקבוצות עלו לאצטדיון באם המושבות רגועות, אחרי שידעו כי עירוני קרית שמונה נוצחה על ידי מכבי תל אביב, כך שהן ידעו שאף אם יפסידו הן עדיין יהיו מעל המקום ה-11, שמוביל למבחנים.

החבורה של אלי מחפוד ספרה כבר חמישה הפסדים רצופים, והמנג'ר זאב זלצר, שהסתפק עד המשחק הזה בישיבה ביציע, ירד לקווים, בצעד שהביע חוסר אמון במחפוד. הרצף השלילי של הכחולים נקטע עם הנקודה מול סכנין. נקודה חיובית נוספת יכולה לשאוב הקבוצה מהעובדה ששמעון אבוחצירא, חלוצה המצטיין של הקבוצה שפתח את העונה עם מסכת כיבושים מרשימה ביותר ודעך לאחר מכן, שב לכבוש. אבוחצירא כבש את שער השוויון בדקה ה-35.

את שער היתרון לזכותה של בני סכנין (32) כבש אחמד קסום, שעבר בחלון ההעברות האחרון ממלאבס לקבוצה מהגליל. אחרי הניצחון החשוב בשבוע שעבר על עירוני קרית שמונה, משיגה הקבוצה של אייל לחמן נקודה נוספת והיא ממשיכה ללכת עקב בצד אגודל בניסיונותיה להתרחק מהתחתית.

מהלך המשחק

דקה 4 - פתח תקוה כבשה, אבל שערו של ג'וניור ויזה נפסל בצדק לאחר נגיעת יד של אחד משחקני פתח תקוה בידו.

דקה 13 - יוסי רוזן שיחרר בעיטה חופשית טובה שהלכה לקורת שערו של מאיר כהן.

דקה 32 - גול! אחמד קאסום, שעבר לא מכבר מפתח תקוה לסכנין, כבש נגד קבוצתו לשעבר. חאמד גנאים מסר לקאסום, ששלח בעיטה לא חזקה מדי, הכדור היתל באלימלך, שספג. 0:1 לסכנין.

דקה 35 - גול! המלאבסים חזרו מהר למשחק. פתח תקוה יצאה למתפרצת, אבוחצירא קיבל את הכדור, עקף את מאיר כהן וגילגל לרשת, 1:1.

דקה 54 - בעיטה חזקה של פתח תקוה פגעה בטל חן, סכנין ניצלה משער.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, שגיב כהן, קוני ג'קאריג'ה, יוסי רוזן, חאיר סספדס, ג'וניור ויזה, אור פישביין, שמעון אבוחצירא.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, איתן עזריה, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, עבאס סואן, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, אחמד קסום, דיונסיו מנדס, אושרי גיטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully