וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי ת"א: להיות חד בלי חדד

רודי חדד הושאל לשאטורו, ובלעדיו תנסה מכבי ת"א להיחלץ מהתחתית. בקופסה מחכה לה מכבי נתניה שחולמת אליפות (20:50, ערוץ 10)

מכבי תל אביב סיכמה היום (שני) על השאלתו של הקשר רודי חדד לשאטורו. בקבוצה רצו זמן רב להשאיל את חדד, ולאחר שעלה שמו של מספר קבוצות, בהן גם נאנסי, סיכמו במועדון על השאלתו לקבוצה המשחקת בליגה השניה בצרפת, תמורת סכום של 50 אלף דולר.

המגן השמאלי חיים מגרלשווילי, שנחת בסוף השבוע בארץ אחרי תקופה בוויטסה ארנהיים ההולנדית, חתם אתמול (ראשון) רשמית על חוזהו במכבי תל אביב. מגרלשווילי הסתפק באימון ריצה קל והוא לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק הליגה נגד מכבי נתניה. "אני מאוד שמח עם החתימה הסופית בקבוצה", אמר מגרלשווילי אחרי החתימה. "מכבי תל אביב זה מועדון גדול ואנחנו רוצים כולנו להתקדם יחד ולהגיע הכי גבוה שאפשר".

"אנחנו שמחים שחיים מגרלשווילי הגיע למכבי תל אביב", אמר יושב ראש המועדון אביב בושינסקי. "זה שחקן שרצינו כבר בקיץ. חשוב להגיד שכל הקרדיט על תהליך הבאתו הוא של אבי נמני שאחראי על המהלך ועמל רבות כדי שהעסקה תיסגר. מגיעות מילים טובות לג'נרל מנג'ר".

שחקני הקבוצה ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק נגד נתניה. גיז'רמו ישראלביץ' החלים מהפציעה בגבו והוא כשיר. מסגל הקבוצה ייעדרו איליה יבוריאן (שבר ביד), שרן ייני (שבר בקרסול) ויניב עזרן (פציעה בברך), כמו גם ג'ונתן אסוס המושעה. נמני אף ייחסר את הבלם משה מישאלוב, שייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים. מי שצפוי למלא את מקומו במרכז ההגנה הוא ליאור ז'אן, כאשר אורי שטרית ויובל שפונגין יוצבו בעמדות המגנים.

בגלל מצוקת החלוצים יפתח עמנואל מאיוקה, החלוץ הטבעי היחיד הכשיר בסגל הקבוצה, בחוד ההתקפה, כשדור מלול, שפתח בקישור במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה באמצע השבוע שעבר והיה טוב, ימשיך לקבל אשראי בעמדה זו גם בנתניה.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו, דור מלול, עמנואל מאיוקה.

נתניה רוצה לתפוס מומנטום

מכבי נתניה תארח הערב את מכבי תל אביב כשבזווית עינה היא רואה את מכבי חיפה ויודעת שהיא תוכל לצמק את הפער מהמקום הראשון לנקודה אחת בלבד. בעלי המועדון דניאל יאמר והמאמן לותר מתיאוס שוחחו ארוכות עם השחקנים בימים האחרונים כדי להעביר להם את חשיבות המשחק, כמו גם את זה בשבוע הבא מול הפועל תל אביב.

מתיאוס יעלה הערב חוליית הגנה מעובה התכלול שלושה בלמים, כשביוואן פרנסמן הוסת לעמדה האחורית ורביד גזל יתפוס את מקומו בקישור. עקב היעדרותו של איתי שכטר יפתח מתיאוס עם תיירי טאזמטה כחלוץ בודד, כששלו מנשה וסיאבונגה נקוסי, שצפוי לערוך הופעת בכורה בליגת העל, יתפוקדו כקשרים התקפיים מתחת לטאזמטה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, לואיס מרין, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אלמוג כהן, רביד גזל, סיאבונגה נקוסי, שלו מנשה, תיירי טאזמטה.

עדכון ראשון: 18.1.09, 19:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully