וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה גברה 0:1 על הפועל פ"ת

17.1.2009 / 21:21

בני יהודה התעוררה בזמן הנכון אחרי פתיחת עונה רעה והערב השיגו הזהובים ניצחון חמישי בששת משחקיהם האחרונים, 0:1 על הפועל פ"ת

ספק אם חודש וחצי בתוך העונה מישהו בבני יהודה חלם שבינואר הקבוצה תהיה מרוחקת 10 נקודות מהמקום האחרון ו-7 מהמקום ה-11, שבסיום העונה יוביל למשחקי מבחן על השתתפות בליגת העל בעונה הבאה.

אלא שהערב (שבת) רשמו הזהובים ניצחון חמישי מששת משחקי הליגה האחרונים שלהם, 0:1 על הפועל פתח תקוה ונראה שהסבלנות לה זכה גיא לוזון השתלמה. המאמן הצעיר לא היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה בהפסד 1:0 למכבי תל אביב בגביע הטוטו באמצע השבוע וסיפסל את צמד הזרים הרוויה קובאצ'ביץ' ומילאן מרטינוביץ' והשחקנים שזכו לשחק בהרכב על חשבונם, עשו את העבודה.

המחצית הראשונה הייתה חלשה והתאפיינה ביכולת לא טובה של שתי הקבוצות, שהציגו משחק שקול, אבל פתיחת המחצית השנייה הייתה כל כולה של בני יהודה. אסי בלדוט רשם החמצה מרשימה, אבל אלירן עטר כבש בדקה ה-51 ורק יכולת מצוינת של שביט אלימלך הצילה את האורחים מספיגות נוספות.

אלי מחפוד עלה בהרכב סופר התקפי, אבל מסתבר שגם חלק התקפי שכלל את ג'וניור ויסה, אחמד קאסום, חן עזריאל ושמעון אבוחצירא, לא הספיק אפילו לכיבוש אחד. אלי מחפוד לא הפסיק לדבר מתחילת העונה על מקום במרכז הטבלה העליון, אבל היום הוא הרבה יותר קרוב למקום ממנו יורדים לליגה הלאומית, מאשר מקום שמוביל למשל לגביע אופ"א. בני יהודה שוב ניצחה, פתח תקוה לא עשתה את זה מאז סוף נובמבר וגם החזרה מפגרה ארוכה לא סיפרה על שינויים במגמות.

מהלך המשחק

דקה 12: מהראן ראדי בעט מכ-17 מטרים שטוח, ליד הקורה והחוצה.

דקה 29: כדור קרן שהוגבה לרחבת בני יהודה הגיע לאחמד קאסום, שבעט מכ-7 מטרים חלש והחוצה.

דקה 31: בלדוט קיבל כדור מצוין מאדרי, השתחרר מהבלם ובעט מחמישה מטרים חזק לגופו של אלימלך.

דקה 47: קאסום הקדים את ההגנה הזהובה לכדור רוחב של ויסה, גלש לכדור ובעט לשער מקרוב, אבל איינוגבה עצר.

דקה 49: מויאל הגביה לרחבה, בלדוט השתלט ונותר לבדו בתוך רחבת ה-5, אבל בעט לשמיים. החמצה מדהימה.

דקה 51: גול! כחלון העביר כדור רוחב עבר, עטר קיבל, חלף על פני שחקן ובעט מימין לשמאל שטוח ופנימה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 56: גלבאן סובב כדור משמאל לימין, אלימלך הדף בקצות האצבעות.

דקה 58: ויסה העלה כדור חופשי וקאסום נגח כדור שחלף סמוך לקורה ויצא החוצה.

דקה 60: עטר קיבל כדור ברחבה, עשה סיבוב ברחבה ובעט, אבל אלימלך הדף מצוין.

דקה 75: בלדוט בעט חזק מ-20 מטרים, אלימלך הדף לקרן.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, תמיר כחלון (תומר חמד 71), פדרו גלבאן (אלי אברבנל 80), אסי בלדוט, אלירן עטר (מילאן מרטינוביץ' 90).

הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטיבן אופיי, איציק כהן, שגיב כהן, גל כהן (אייל שן 62), אבי ריקן, ג'וניור ויסה, אחמד קאסום (ארמון בן נעים 65), חן עזריאל (עמנואל בנאיני 75), שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully