וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן: "עכשיו גילינו את הפן האחר של מאזן גנאים"

הבעלים של אשדוד סלד מההתבטאות של יו"ר סכנין לשעבר ("תחי פלסטין ויחי השאהידים"). משחק גביע הטוטו מול נתניה הוקדם ליום שלישי

"אני חושב שצריך להמשיך לשחק כרגיל, אסור להשבית את משחקי ליגת העל", כך אמר הבוקר (ראשון) ג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס. אשדוד, בהתייחסו לפרסומים אודות האפשרות שההתאחדות שוקלת לבטל את מחזור המשחקים הקיים עקב המחסור הצפוי בכוח השיטור והאבטחה.

"צריך לקיים את המשחקים, אך כמובן שהכל צריך להיות בהתאם להוראות כוחות הביטחון ופיקוד העורף. אשדוד זו הקבוצה היחידה בליגת העל שמגיעה בעיר תחת סיכון, אבל המשחק בשבת הקרובה מתקיים בחוץ אז כרגע זה פחות רלוונטי מבחינתנו. היכן שאפשר לשמור על שגרה ונורמליות, צריך לשחק, זה גם מסר לצד השני שהחיים כאן נמשכים כמעט כסדרם".

בן זקן התייחס גם לשחקניו בקבוצה, שאומנם נמצאים במחנה אימון באילת, אולם משפחותיהם מתגוררות באשדוד שעדיין נמצאת תחת סכנת פגיעת רקטות הקסאם וטילי הגראד: "אין ספק שזה לא קל, להתעסק בכדורגל בזמן שהמחשבות הן על הבית והמשפחות. הם אומנם נמצאים באילת, אבל הראש כאן באשדוד. חשוב להבין שאם נשבית את המדינה, נגרום לצד השני להרגיש, אפילו מבחינה פסיכולוגית, שהוא ניצח. צריך להמשיך את החיים עד כמה שניתן. כמובן שאסור לעשות פעולות שמסכנות חיים ולכן טוב שהפסיקו את פעילויות בתי הספר והגנים באזור הדרום. גם אנחנו הפסקנו לחלוטין את פעילות מחלקת הנוער והילדים כדי לא לסכן חיים. אבל אני שוב מדגיש: היכן שאפשר להמשיך שגרה, יש לעשות זאת".

הבעלים של אשדוד מתייחס להתבטאויות שנשמעו מכיוון בני סכנין לגבי תקיפות צה"ל בעזה, ובתוך זה את הצהרות ראש העיר ויושב הראש לשעבר מאזן גנאים (שנאם אמש בהפגנה נגד פעולת צה"ל בעזה וסיים את נאומו במילים "תחי פלסטין שבירתה ירושלים ויחי השאהידים", ר"ב), והוסיף: "אני לא כל כך רוצה להתייחס להצהרות שמגיעות מסכנין כי אני לא בטוח שהן מגיעות מהקבוצה עצמה אלא מכיוונו של מאזן גנאים. אבל אנחנו מגלים עכשיו את הפן האחר של מאזן גנאים ברגע שהוא חובש כובע של ראש עיר ולא של יושב ראש קבוצה".

כתבנו איציק יצחקי מוסר כי ראש העיר סכנין, מאזן גנאים, הכחיש את המיוחס לו, ואמר הבוקר: "נמאס לי כבר מהתקשורת הישראלית, שכל הזמן מחפשת אותי. לא אמרתי את הדברים הללו, ואין לי כבר כוח להתייחס לדברים שכותבים עלי בתמורה ל-20 שקל. מי שכתב את הדברים ננזף על ידי".

בתוך כך ממשיכה קבוצת מ.ס. אשדוד את מחנה האימונים שלה בעיר אילת. שחקניו של המאמן יוסי מזרחי התאמנו אמש פעמיים וכך גם ביום שישי. הקבוצה ניצחה 2:6 את הפועל אילת במשחק אימון. במחצית הובילה אשדוד 1:5, כאשר השוער הקמרוני ז'וסלן מאייבי עמד במחצית הראשונה במדי אילת וספג את חמשת השערים. במחצית השנייה עמד השוער הנבחן בשער אשדוד וספג פעם אחת. מקרייב (2), שריקי (2), רביבו והולצמן כבשו לאשדוד.

ההתאחדות הקדימה את משחק גביע הטוטו בין מכבי נתניה למ.ס. אשדוד ליום שלישי ב-17:00, וזאת על מנת ששחקני אשדוד לא יחזרו לעירם בשעה מאוחרת, בשל המצב הרגיש בדרום. המשחק תוכנן להתקיים ביום רביעי ב-20:00, אך הוקדם. עקב השזרוע במגרש בנתניה, ייערך המפגש באיצטדיון רמת גן.

עדכון ראשון: 11:57 4/1
עדכון אחרון: 19:20 4/1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully