וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת ניצחה 0:1 את הכח עמידר ר"ג

דור בלך

15.11.2008 / 19:50

מלך השערים שמעון אבוחצירא, ששב לשחק לאחר הרחקה, כבש את שערו התשיעי (55). הסגולים עם הפסד חמישי. מחפוד: "פנינו מועדות לצמרת"

שתי העולות מהליגה הלאומית נפגשו במחזור התשיעי של ליגת העל, בקרב תחתית חשוב על שלוש נקודות, בסיומו יצאה הערב (שבת) הפועל פתח תקוה כשידה על העליונה עם ניצחון 0:1 על הכח עמידר רמת גן באצטדיון וינטר.

המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד, ומלבד הזדמנות אחת רצינית לכל קבוצה, כמעט ולא היה כדורגל בווינטר. עשר דקות בתוך המחצית השנייה, מלך השערים של ליגת העל, שמעון אבוחצירא המצוין, העלה את האורחים ליתרון בשערו התשיעי העונה. בשבוע שעבר חסרה הקבוצה של אלי מחפוד את אבוחצירא בהפסד למכבי תל אביב עקב כרטיס אדום שספג, וכבר במשחק החזרה שלו, שב המפציץ לכבוש.

הפועל פתח תקוה משיגה ניצחון רביעי בליגה והיא צוברת לעצמה פער ביטחון מהקו האדום, ככה שיהיה לימים בעייתים יותר. מתחת לקו האדום הכח של דודו דהאן ממשיכה להסתבך. בשבוע שעבר השיגו הסגולים את הניצחון הראשון שלהם בליגה (0:2 על קרית שמונה), אבל הם צריכים להבין שחייבת לכך המשכיות.

מהלך המשחק

דקה 1 - ברק בדש היה יכול להעלות את הכח ליתרון עוד לפני שהשעון השלים סיבוב, אבל הוא בעט מחלש מתוך הרחבה, ואלימלך עצר בקלות.

דקה 25 - אבי ריקן מצא את אבוחצירא ברחבה, אבל אברבנל קלט את הכדור.

דקה 48 - פונטרומלי עבר בקלות את שוקי נגר באגף, חתך למרכז ושיחרר בעיטה שפיספסה את השער בסנטימטרים.

דקה 55 - גול! שמעון אבוחצירא בשערו התשיעי העונה התנהל ברחבה של הכח, ובעט לפינה הנגדית לא חזק, אך מדויק. 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 59 - אבי ריקן בעט חזק, הכדור שלו הלך קצת מעל המשקוף.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ניל אברבנל, חיים פונטרומלי, אביב חדד, איתן טיבי, ישראל ראש (עומר רפס, 57), קאן ג'אמה, עידן וייצמן, מייקל טוקורה (דידי אונגר, 69), איב ג'ידה (בני חדד, 46), ברק בדש, קרלוס סבליוס.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, שוקי נגר, קוני ג'קאריג'ה, אייל שן (איציק כהן, 90), אבי ריקן (אחמד קאסום, 62), מרק גורמן, שמעון אבוחצירא (עמנואל בנאניני, 90), פטי נימבה.

מחפוד: "משחק נגד הכח הוא המוקש האמיתי"

בסיום המשחק אמר המאמן המנצח אלי מחפוד: "ידענו שהכח משחקים על כדורים ארוכים וקשה לפתח כדורגל. מה גם שג'וניור ויזה ויוסי רוזן, שהם מנהלי המשחק שלנו, היו חסרים, לפיכך נערכו בהתאם, ושיחקנו בסגנון הנכון. אמרתי לשחקנים ששער אחד יכריע ואני שמח שאנחנו אלה שכבשנו. גם השער לא הגיע ממהלך מתוכנן, אלא מכדור ארוך, אבל היה חשוב לנו לנצח כי המשחק הזה היה פרשת דרכים עבורנו, שתקבע לאן פנינו מועדות. עכשיו אנחנו יודעים שפנינו לצמרת.

"הגענו אחרי הפסד ביתי והניצחון היה חשוב. בשבוע הבא מול מכבי חיפה נדע להיערך בהתאם. משחקים כמו נגד הכח הם המוקשים האמיתיים. בשבוע הבא האורווה תהיה מלאה, ואני מקווה שהפעם ננצח, בניגוד למשחק מול מכבי תל אביב. בליגה הזו, אם אתה מנצח פעמיים אתה נצמד לצמרת. למרות שמכבי חיפה היא הקבוצה הכי טובה בארץ כיום אנחנו באים לנצח", חתם מחפוד.

מאמן הכח עמידר רמת גן דודו דהאן עזב את האצטדיון מבלי להתראיין. בהנהלת הקבוצה טענו כי דהאן חיכה לעיתונאים, אולם מכיוון שאלה הלכו לראיין קודם את אנשי הפועל פתח תקוה הוא נטש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully