וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה 0:1 את הפועל פ"ת במשחק הבכורה של נמני

אבי נמני, בבכורה שלו כמנג'ר מכבי תל אביב, השיג שלוש נקודות חשובות אחרי ארבעה מחזורים ללא ניצחון, עם 0:1 על הפועל פתח תקוה משער של שרן ייני (73), יבוריאן הורחק (90)

שישה ימים ארך הבילד-אפ למשחק בין מכבי תל אביב להפועל פתח תקוה הערב (שבת) במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל באצטדיון האורווה. בימים כתיקונם הוא אולי היה נמשך יומיים, אבל מאז יום ראשון שעבר, היום בו הפך אבי נמני למנג'ר הצהובים וירד מהיציע לקווים פסטיבל נמני לא פסק לרגע. בסופה של ההילולה, הקדנציה של נמני כמנג'ר נפתחה ברגל ימין עם ניצחון 0:1.

ניתן היה לראות במשחק כי השחקנים הצהובים השקיעו יותר והיו מחוייבים יותר לקבוצה. עם כל הכבוד לרן בן שמעון, על הקווים עומד כעת הסמל הכי גדול בתולדות מכבי תל אביב. אבל אחרי פתיחת עונה רעה, כשבארבעת המחזורים האחרונים ספגה הקבוצה מקרית שלום שלושה הפסדים, אפילו נמני התקשה לחבר את כל חלקי המכונה, שלו יש חלק גדול בהרכבתה. שחקני מכבי עדיין חסרים את הביטחון, את התנועה השוטפת, את ההבנה העיוורת הדרושה לקבוצה כדי לרוץ. על כל אלו נמני יצטרך לעבוד. לפחות הוא יעשה זאת כשבאמתחתו ניצחון.

הצבתם של שרן ייני כמגן ימני ודור מלול כמגן שמאלי העידו על כוונותיו ההתקפיות והנחישות הגדולה של נמני, אבל הם חשפו את מכבי להתקפות רבות של הפועל פתח תקוה, שעם קצת מזל או שמעון אבוחצירא על המגרש היו נגמרות בשער. אבוחצירא, הכובש המצטיין של ליגת העל עד כה, כבש שמונה שערים, והקבוצה של אלי מחפוד חסרה אותו מאוד.

מצד שני, העמדתו של יאניק קמנאן על ידי נמני כחלוץ שני באגף שמאל הייתה רעה. זה לא רק שהחלוץ הצרפתי לא יצר את הלחץ הדרוש על מגיני פתח תקוה במרכז, ביחד עם איליה יבוריאן, הוא גם ניסה את כוחו בלהרים כדורים מאגף שמאל ועשה זאת פעם אחר פעם בצורה זוועתית. רק בדקה ה-68 נזכר נמני להחליף את קמנאן באיש שהוא הביא בעונה שעברה, יניב עזרן.

במחצית הראשונה מכבי שלטה בשדה, אבל מי שהגיעה להזדמנויות הייתה פתח תקוה. במחצית השנייה המלאבסים השתלטו על מרכז השדה ומכבי נראתה אובדת עצות. הקבוצה של מחפוד יכלה לכבוש, אבל השער דווקא נפל בצד השני. שרן ייני ניצל ערבובייה ברחבה כדי להרשית (73). יבוריאן עוד הספיק לראות את האדום בתוספת הזמן לפני השריקה האחרונה ושלוש הנקודות הראשונות של נמני.

אגב ייני, הוא גם האיש שכבש את שער הניצחון הדרמטי בתוספת הזמן במשחקו הראשון של רן בן שמעון ב-1:2 על בני יהודה. גם אז, כמו הפעם, מכבי שיחקה לא טוב. גם אז, כמו הפעם, משחק הבכורה של מאמן הצהובים התחיל בניצחון. אנחנו יודעים איך זה הסתיים עם רן בן שמעון, מעניין איך זה יסתיים עם נמני.

מהלך המשחק

דקה 14 - אוזן הרים כדור מאגף ימין, ליאור ז'אן הצליח למנוע את הנגיחה מדג'קארידג'ה, שעמד חמישה מטרים מהשער והיה יכול לכבוש.

דקה 18 - יבוריאן בעט כדור שקמנאן נגח, אבל מהקצה של הרחבה הבעיטה שלו הייתה רחוקה מהמסגרת של אלימלך.

דקה 26 - דג'קארידג'ה שלח בעיטה מצוינת ומדויקת לשערו של יבריץ', שהתעופף והצליח להדוף. מכבי ניצלת מספיגה.

דקה 28 - הצהובים יצאו למתפרצת, בסיומה יבוריאן, במקום לחפש את בוזגלו, הסתובב ובעט מזווית קשה, אלימלך קלט.

דקה 33 - יבוריאן השאיר כדור לג'ונסון שהגביה לרחבה מאגף ימין. בוזגלו התרומם, אבל לא מספיק גבוה, כדור הנגיחה שלו עבר מעל המשקוף.

דקה 42 - ריקן הרים כדור טוב מאגף שמאל, נימבה נגח לשער, אבל יבריץ' בהצלה מצוינת קלט את הכדור.

דקה 60 - רודי חדד שיחרר בעיטה לא רעה בכלל, אבל היא פגשה רק את הרשת החיצונית של שערו של אלימלך.

דקה 66 - ויזה שלח כדור עומק ענק לבנאיני, האחרון שעט לרחבה, אבל חתך קצת שמאלה, מזווית לא פשוטה גילגל, הכדור חלף סנטימטרים מקורת השער של יבריץ'.

דקה 73 - גול! כדור קרן של מכבי יצר ערבובייה ברחבת הפועל פתח תקוה. אחרי ניסיון לא מוצלח של ליאור ז'אן, הצליח שרן ייני לשלוח בפס חזק לתקרת השער, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 84 - רודי חדד חדר לרחבה ושלח בעיטה לא מספיק חזקה ולא מספיק מדויקת, אלימלך הדף.

דקה 86 - טעות חמורה של ליאור ז'אן, שמסר לא טוב ליחיאל, הכדור הגיע לנימבה, אבל למזלו של ז'אן ומכבי, חלוץ פתח תקוה שלח את הכדור גבוה.

דקה 90+1 - אדום! יבוריאן קצר את ויזה בבורטאליות וללא כל חכמה, וראה את האדום המוצדק מהשופט אלון יפת.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, אבי ריקן, אייל שן, יוסי רוזן, קוני דג'קארידג'ה, ג'וניור ויסה, פטי נימבה, עמנואל בנאיני (עמרי רון, 69).

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, שרן ייני, משה מישאלוב, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ' (רודי חדד, 48), מאור בוזגלו (ג'ונתן אסוס, 82), יאניק קאמאנן (יניב עזרן, 68), איליה יבוריאן (הורחק, 90+1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully