וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה את סכנין 0:3

המלאבסים התאוששו מההפסד בדרבי, וקיבלו שערים של שמעון אבוחצירה הלוהט (18, 21), שגם הורחק (75), ואורי אוזן (90). סכנין בצרות

לפעמים, תשעים דקות יכולות לשנות מצב רוח שלם. במיוחד בליגת העל שלנו, שם קבוצות נעות מטראומה לפוסט-טראומה, משמחה גדולה לעצב גדול, מפיטורי מאמנים להארכת החוזה שלהם בשלוש עונות נוספות. הפועל פתח תקוה דווקא פתחה את העונה בצורה מעודדת למדי, אך ההפסד בדרבי בשבוע שעבר הכניס את המועדון ללחץ גדול. לחץ גדול שהשתחרר הערב (שבת), אחרי הניצחון 0:3 על בני סכנין הדועכת.

ואולי דווקא זהו סיפור המשחק. רק לפני שבוע הייתה בני סכנין הקבוצה הכי לחוצה בליגה, עם מאזן של אפס ניצחונות, אבל קריית שמונה דאגה להוציא אותה מהמצב הלא נעים, כששחקניו של פרדי דוד חזרו מעמק החולה עם שלוש נקודות. באמצע השבוע השלימה סכנין את המשימה ועלתה לרבע גמר גביע הטוטו על חשבון הקרייה. החבורה של פרדי דוד הגיעו במומנטום טוב ובמצב רוח חיובי, אך הכדורגל לא תאם את הרוחות, ועל המגרש היתה למעשה רק קבוצה אחת.

בבת אחת, התחלפו הרוחות בשתי הקבוצות. אין ספק כי הפועל פתח תקוה תנסה לנצל את הניצחון כדי לצאת לדרך חדשה, ולפחות במשחק הבא היא תיאלץ להסתדר ללא שמעון אבוחצירה - הכוכב הגדול של המשחק. החלוץ הצעיר, מלך השערים של הליגה, הבקיע פעמיים, ועוד הספיק להיות מורחק בשלהי המחצית השניה. אבוחצירה עשה הערב הכל, אך אין ספק כי השילוב בינו ובין ג'וניור ויזה (שהיה מעורב בשני השערים) הוליד, ועוד יוליד שערים רבים בהמשך העונה.

מהלך המשחק

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, מזואה אנסומבו, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, אושרי גיטא, אובודו אוקוצ'ה, רוברטאס פושקאוס.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך; אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, אבי ריקן; קוני דג'קארידג'ה, יוסי רוזן, אייל שן, ג'וניור ויזה; פטי נימבה, שמעון אבוחצירה.

דקה 18 - גול! ג'וניור ויזה הנהדר הרים כדור לרחבה, ומלך השערים של הליגה, שמעון אבוחצירה, נגח מקרוב את ה-0:1 של הכחולים.

דקה 21 - גול! אבחוצירה לא עוצר. הפעם החלוץ הצליח להשתלט ראשון על בעיטה שנהדפה כדי להכפיל את התוצאה. 0:2 נאה למלאבסים.

דקה 27 - החמצה גדולה לסכנין, כאשר רוברטאס פושקאוס נגח כדור קרן היישר למשקוף.

דקה 75 - שמעון אבוחצירה ספג כרטיס צהוב שני, כשנגע בידו, והורחק.

דקה 90 - מאיר כהן נגע בידו מחוץ לרחבה וקיבל כרטיס אדום. חלאליילה נכנס לשער המארחים, שביצעו את כל שלושת החילופים.

דקה 90 - גול! אורי אוזן שלח את הכדור החופשי פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 0:3 לפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully