וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים והפועל פ"ת סיימו ב-2:2

בית"ר ירושלים הציגה יכולת עלובה ולמרות שספגה שער בדקה ה-90, גנבה 2:2 ביתי מהפועל פתח תקוה התוססת. האליפות מתחילה להתרחק מטדי

ראובן עטר נהנה מתדמית בלתי ברורה של מאמן התקפי. אולי בגלל המראה המשוחרר שלו ואולי בגלל ההיסטוריה שלו כשחקן נפלא. אבל מבט קצר על העובדות מספר שמכבי נתניה שלו כבשה בעונה שעברה 40 שערים ב-33 משחקי ליגה ושהיא סיימה 8 משחקים ב-0:0. שוב - 25 אחוזים מהמשחקים של הקבוצה שראובן עטר אימן בעונה שעברה, הסתיימו ללא שערים. אז היום בית"ר ירושלים סיימה בתיקו 2:2 מול הפועל פתח תקוה וזה ארבעה שערים, אבל הדאבליסטית גנבה נקודה לה היא לא הייתה ראויה.

יצחק שום מעורר אנטגוניזם בכל מקום בו הוא דורך, יוסי מזרחי לא נהנה מתדמית נוצצת, אבל שניהם הוליכו את סגל החלומות של ארקדי גאידמק לאליפויות קלילות. לראובן עטר אין את היכולת לעשות את זה וזה לא קשור לרעב או לשובע של השחקנים ולשום משבר כזה או אחר. לעטר היה חיבור טוב עם מכבי נתניה ולפעמים קליק כזה מספיק, אבל הוא לא תמיד משקף את היכולות האמיתיות.

הפועל פתח תקוה עלתה הערב לדשא עם גל כהן, אייל שן ואבי ריקן, בית"ר הושיבה על הספסל את עמית בן שושן, תומר בן יוסף, עידן טל ויואב זיו. מבינים את ההבדל? על המגרש לא ראו אותו. השחקנים בצהוב עלו על המגרש וכמעט התפרקו מרוב לחץ. ברוכיאן קיבל צהוב בתוך דקות אחרי עבירה, זנדברג צעק על כל העולם וקאלה הסתובב ברחבה כמוכה הלם. אם חשבתם שמכיוון הקווים תגיע ישועת המנהיגות, כדאי שתחשבו פעם נוספת.

אולי בגלל שפתח תקוה שלטה במשחק לכל אורכו, עטר עשה חילוף במחצית, הכניס את עידן טל כדי לחזק את מרכז השדה הפרוץ והוציא את חלוץ החוד האמיתי היחיד שלו, טוטו תמוז. שלוש דקות אחר כך הגיע גם חילוף של אריאל הרוש במקום טברטקו קאלה, שנפצע במחצית הראשונה אבל המשיך יפה מאוד עד טעות חמורה שביצע בדקה ה-49 וחילוף האחרון של בית"ר נרשם בדקה ה-67, אחרי שלאלירן דנין נתפס השריר. קומדיה של טעויות בקבוצה שרצתה להיות בליגת האלופות בימים אלו ממש.

בית"ר כבשה היום פעמיים כשהיא תפסה את פתח תקוה לא עירנית. זה התחיל בשער יתרון של זנדברג בדקה ה-20 ונמשך בשער יתרון אחר של אבירם ברוכיאן בדקה ה-87. ב-88 הדקות האחרות פתח תקוה שלטה, ג'וניור ויזה רקד על המגרש והמלאבסים החמיצו והחמיצו והחמיצו.

בדקה ה-71 מהלך קבוצתי אחד יפה מיני רבים של האורחת, הגיע לשמעון אבוחצירא והחלוץ הכי חם בליגת העל כבש את שערו השישי העונה ובדקה ה-90 שמעון גרשון הכשיל את אותו אבוחצירא ברחבה ואורי אוזן כבש בפנדל כדי לעשות צדק כלשהו. למה כלשהו? כי לפתח תקוה הגיע ניצחון.

מהלך המשחק

דקה 2: בואטנג קיבל כדור במצב טוב מספר מטרים מהשער, אבל בעט חלש לידיים של אלימלך.

דקה 20: גול! ברוכיאן הוציא כדור חוץ לכיוונו של יצחקי, זה נכנס לרחבה מצד ימין והעביר פס למרכז הרחבה, זנדברג הגיע מאחור ובעט לקורה ופנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 25: יצחקי יצא למתפרצת ובעט מהשפיץ של הרחבה, אלימלך יכול היה לקלוט, אבל הדף לקרן.

דקה 33: יוסי רוזן לקח בעיטה חופשית ממרחק, הכדור עלה וירד וקאלה נתן לו טפיחה קטנה ושלח אותו למשקוף.

דקה 47: קאלה הרחיק כדור בצורה רעה במיוחד, אבוחצירא השתלט, אבל דנין הגיע כדי להרחיק לפני שפתח תקוה משווה.

דקה 57: בנאיני המחליף הגביה יפה משמאל, נימבה נגח חזק ממרכז הרחבה, אבל ישר לידיים של הרוש.

דקה 61: ויזה הכניס כדור לנימבה, החלוץ הקונגולזי הסתובב ומ-14 מטרים שלח כדור שטוח החוצה.

דקה 64: מהלך קבוצתי יפה של פתח תקוה הסתיים במסירה מצוינת של בנאיני לאבוחצירא, אבל האחרון בעט מתוך הרחבה חזק והחוצה.

דקה 71: גול! ויזה הכניס כדור עומק לרחבה, בנאיני פתח רגליים ואבוחצירא קיבל את הכדור לבדו מול הרוש, הקפיץ מעל השוער והשווה. 1:1.

דקה 81: בנאיני התגבר על אלברז בתוך הרחבה, אבל בעט מזווית קשה לרשת החיצונית.

דקה 84: ג'קארידג'ה קיבל כדור מויזה, נכנס לרחבה ובעט שטוח, אבל הרוש ירד טוב וקלט.

דקה 86: גול! טל בעט מ-23 מטרים, אלימלך הדף רע מאוד וברוכיאן הגיע ראשון לכדור החוזר וכבש מקרוב. 1:2 לבית"ר.

דקה 90: גול! גרשון הכשיל את אבוחצירא בתוך הרחבה, אורי אוזן בעט את הפנדל חזק למרכז השער. 2:2.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה (אריאל הרוש 50), כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין (יואב זיו 67), דרק בואטנג, דריו פרננדס, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, טוטו תמוז (עידן טל 46), ברק יצחקי.

הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן, קוני ג'קרידג'ה (עומרי רון 87), אייל שן (עמנואל בנאיני 54), יוסי רוזן, ג'וניור ויזה, שמעון אבוחצירה, פטי נימבה (שגיב כהן 78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully