וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה את בני יהודה 0:1

בני יהודה ספגה עוד שער בדקות האחרונות ושוב הפסידה, הפעם 1:0 להפועל פ"ת. אחרי תיקו אחד ו-4 הפסדים, הזהובים סוגרים את הטבלה

אולי זה עניין של מזל, אולי של אופי, אבל זו בטוח שיטתיות. מכבי תל אביב כבשה בדקות הסיום מול בני יהודה, קרית שמונה כבשה מול בני יהודה בדקות האחרונות, הכח עשתה את זה וסיימה מולה בתיקו והיום (שבת) הפועל פתח תקוה כבשה לרשת של דלה איינוגבה בדקה ה-88 וניצחה את הזהובים 0:1.

שני המאמנים דווקא עלו בהרכבים התקפיים, עם שני חלוצים ועוד שחקנים יצירתיים מאחוריהם. המשחק התנהל בקצב לא רע, אבל כיאה לשתי קבוצות שמסתמנות ככאלו שיאבקו העונה בחלק התחתון של הטבלה, חוסר הריכוז של השחקנים פגע אפשרות שלהן לכבוש שערים, כשבני יהודה גם מחמיצה מכמה מצבים טובים.

הזהובים עברו זעזועון קטן השבוע עם הודעת העזיבה של חזי מגן, אבל לבסוף נרגעו הרוחות לאחר שהבעלים הבטיח שיישאר לפחות עד תום העונה. אלא שהשקט המחודש לא עזר לגיא לוזון והשחקנים שלו ולמרות שהם היו עדיפים הערב, הם לא מצאו את השער.

הפועל פתח תקוה מצידה היא הדוגמה הטובה ביותר לקבוצה שרק רוצה לגרד עוד ועוד נקודות. עם סגל שחקנים בינוני ובעונת התאקלמות בליגת העל, גם 0:0 ביתי מול בני יהודה זו לא תוצאה כל כך רעה. כשנראה היה שלשם הולך המשחק, שמעון אבוחצירה גנב גול, בדיוק כמו שכל כך הרבה קבוצות כבר עשו העונה לבני יהודה וניצח את המשחק.

מהלך המשחק

דקה 16: יוסי רוזן בעט כדור חופשי שטוח, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 18: בלדוט הרים כדור בתוך הרחבה, אבל תומר חמד נגח לרשת החיצונית

דקה 26: תומר חמד פרץ לתוך הרחבה, חלף על פני שביט אלימלך, אבל בעט החוצה ממצב נוח.

דקה 41: ג'וניור ויזה השתלט על כדור ובעט מ-16 מטרים, איינוגבה הדף.

דקה 54: כדור שוער ארוך של איינוגבה הגיע למשה ביטון, שבין שני בלמים הצליח לבעוט אבל החוצה.

דקה 55: עוד הזדמנות לביטון, שבעט מעל המשקוף אחרי ערבוביה בתוך הרחבה.

65: קובצ'ביץ' הגביה לרחבה, בלדוט החליק עם הראש, אבל אלימלך הוציא מהחיבור והדף לקרן.

85: שמעון אבוחצירה קיבל כדור עומק, הגיע לבדו מול איינוגבה ובעט מכ-7 מטרים לשמיים. החמצה ענקית.

דקה 88: גול! בניאני קיבל את הכדור וניסה לבעוט, במקום זה יצא לו כדור רוחב ושמעון אבוחצירה הגיע כדי לכבוש מקרוב. 0:1 להפועל פתח תקוה.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, איציק כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן, גל כהן, אייל שן, יוסי רוזן (עמנואל אוסיי בניאני 60), ג'וניור ויזה (שגיב כהן 90), פטי נימבה, שמעון אבוחצירה (מרק גורמן 90).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי, תמיר כחלון (עוז ראלי 42), אסי בלדוט, תומר חמד, משה ביטון (פדרו גלבאן 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully