וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד: "אני עדיין חש שיש לנו קבוצה חזקה וטובה"

יצחק סולומון

28.9.2008 / 20:23

חרף ההפסד למכבי תל אביב, מאמנה של בני סכנין אופטימי: "נחבר ניצחון אחד והכול יהיה בסדר". גיטא עלול לאבד את מקומו בחוד

בני סכנין הפסידה אמש (שבת) 3:2 למכבי תל אביב במשחק הביתי שהיא קיימה בקריית אליעזר, אבל המאמן פרדי דוד לא נשמע מודאג יתר על המידה מההפסד, ומהעובדה שהקבוצה עדיין לא אוחזת בניצחון.

היום (ראשון) ערך המאמן אימון קל לשחקנים ששותפו אתמול במשחק, בעוד שהשחקנים שלא שיחקו ערכו אימון מלא. בסכנין יעשו מאמצים כדי להכשיר את שני שחקני ההגנה הפצועים, טל חן ובסאם גנאים, למשחק מול הכח. בסכנין רואים במשחק צומת דרכים חשובה. "אם אנחנו מנצחים את הכח אנחנו עולים על דרך המלך", אמר גורם בסכנין והוסיף: "אם חס וחלילה נפסיד, כנראה שניאלץ להיאבק בתחתית עד סוף העונה".

"אני עדיין חש שיש לנו קבוצה טובה וחזקה, נחבר ניצחון אחד והכול יהיה בסדר", הרגיע המאמן פרדי דוד ברדיו 'קול רגע' בעמקים. "הכול יפרוץ קדימה כי יש לנו עוצמה. התוצאות שהשגנו לא נותנות לנו לקבל את הביטחון תוך כדי תנועה, ניצחון אחד ישחרר אותנו".

פרדי דוד טוען כי הוא לא מתרגש מהלחץ מסביב בעקבות פתיחת העונה הלא משכנעת. "לחץ יש בכל מקום. בבית"ר ירושלים אין לחץ? במכבי תל אביב לא היה לחץ לפני המשחק נגדנו? יש לחץ בכל קבוצה. נקבל ביטחון אחרי שנשיג ניצחון אחד, מצידי שיהיה דחוק ובכוח, כפי שעשה מישל דיין עם קריית שמונה ונתחיל לרוץ".

דוד גילה כי הוא היה אחד הגורמים לכך שמשחק הבית הבא יתקיים באצטדיון דוחא, לאחר שעד כה אירחה סכנין בקריית אליעזר. "אלמלא הייתי מתחיל מהלך, יכול להיות שהיינו לוקחים היום את קריית אליעזר כמובן מאליו", גילה.

גיטא עלול לרדת לספסל

החלוץ אושרי גיטא צפוי לאבד את מקומו בהרכב בני סכנין כבר במשחק הקרוב, מול הכח עמידר רמת גן, בעקבות השדרוג שביצעה הקבוצה בעמדת החלוצים. כזכור, בשבוע האחרון לפני סגירת חלון ההעברות צירפה סכנין לא פחות משלושה חלוצים זרים: הליטאי רוברטאס פוסקאוס, הניגרי אובודו אוקוצ'ה והברזילאי מייקון דוס סנטוס.

גיטא הגיע ממכבי חיפה, לאחר שהבין כי המאמן אלישע לוי לא בונה עליו. "בשלב הזה של הקריירה חשוב לי לקבל דקות משחק", אמר עם הגעתו. אלא שהוא עדיין לא תרם אפילו שער אחד. לעומתו, שני החלוצים החדשים, אוקוצ'ה ופוסקאוס, כבשו כבר בהופעת הבכורה שלהם במשחק ההפסד (3:2) אתמול (שבת) מול מכבי תל אביב, ולפיכך יזכו לאשראי גם בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully