וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג סגר בקלן

אסף שקד

30.8.2008 / 22:00

קשר בית"ר חתם על זיכרון דברים בעולה החדשה לבונדסליגה, ויצטרף אליה בשבוע הבא. מעמדו של סבסטיאן אבראו בבית"ר ירושלים מתערער

נראה כי דרק בואטנג יערוך ביום ראשון את ההופעה האחרונה שלו במדי בית"ר ירושלים, לפני שיעזוב את ישראל, נגד בני סכנין. למרות הדיווחים בשבוע האחרון על פיהם השחקן סיכם בווסט ברומיץ' האנגלית וישחק בשורותיה, בשבת התבהרו פני הדברים ולפי מקורות בגרמניה, השחקן חתם על זיכרון דברים מול העולה החדשה לבונדסליגה, פ.צ קלן. בואטנג אמור להצטרף לשורותיה כבר בשבוע הבא.

הקשר הגנאי קיבל עוד מספר פניות, ביניהן גם של ווסט ברומיץ' , שאף הציעה לו חוזה גבוה יותר והייתה מוכנה לשלם לבית"ר דמי שחרור גבוהים יותר מזאת של קלן. אלא שלבואטנג אין את מספר ההופעות הדרושות על מנת לקבל את אישור העבודה הדרוש לשחקנים זרים בליגה האנגלית, והמהלך ירד מהפרק.

עד יום שני בבוקר אמורים כל הפרטים מול קלן להיסגר ובואטנג יעזוב באופן רשמי את בית"ר ירושלים. אגב, בצוות המקצועי של בית"ר לא הכינו תחליף לבואטנג ובמקרה והגנאי יעזוב, לא צפוי להגיע לפחות עד ינואר, קשר אחורי זר במקומו.

אבראו פה, אבראו שם

מעמדו של סבסטיאן אבראו בבית"ר ירושלים מתערער. בשבת המריא השחקן לדרום אמריקה, שם יצטרף לנבחרתו אורוגוואי לקראת צמד המשחקים ביום ראשון וביום רביעי הבא מול קולומביה ופרו. תחילה היה אמור החלוץ להמריא רק ביום שני מיד לאחר המשחק מול בני סכנין, אך לאחר שלא עבר בבקרה, אפשרו לו בקבוצה להמריא כבר בשבת.

מיד לאחר שהקבוצה עברה ביום חמישי בבקרת התקציבים, הוציאה הנהלת הקבוצה הודעה רשמית בה נכתב כי השחקן לא עבר בקרה, עקב סכסוכים בין סוכניו. אלא שבשיחה עם סוכניו של השחקן מצטיירת תמונה אחרת לגמרי. במעמד החתימה של אבראו, במסיבת העיתונאים בה הוצג לכלי התקשורת, חתם השחקן על חוזה לעונה אחת ובנוסף אליו חתמו גם סוכניו על אותו החוזה. בסיום אותה מסיבת העיתונאים נוצרה מחלוקת בין סוכניו, אך בסופו של דבר העניינים הסתדרו.

בסוף השבוע הגיב אחד מסוכניו של השחקן לידיעה על פייה השחקן לא עבר בבקרה, בגלל סכסוכי סוכנים ואמר: "אין לנו הסוכנים אף סכסוך, לאבראו יש חוזה בבית"ר והוא שחקן בית"ר לכל דבר. כנראה מישהו בבית"ר לא רוצה אותו ולכן נתן הוראה לא להעביר את השחקן בבקרה". נכון לעכשיו אבראו נחשב עדיין שחקנה של בית"ר ירושלים, אך לא מן הנמנע שבית"ר תבדוק בשבוע הקרוב אופציות אצל קבוצות אחרות שיקלטו אותו כשהקבוצות העיקריות הן בוקה ג'וניוס, ריבר פלייט ונאסיונאל האורוגוואית. בכל שלושת הקבוצות הללו יוכל אבראו לחתום רק בעוד כחודשיים, ולכן יצטרך להישאר בבית"ר עד לינואר, אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי.

אבראו אמור לחזור לישראל רק בסוף השבוע הבא, לקראת המשחק מול מכבי ת"א, אך הסיכויים שישאר בבית"ר נמוכים מאוד. מבחינת השחקן עצמו, הוא מאוד רוצה לסיים את העונה בבית"ר לאחר שהתרגל לקבוצה ולשחקנים, אלא שבצוות המקצועי חושבים פעמיים האם להשאיר את השחקן או שמא לחסוך בעלויות ולהעדיף שחקן ישראלי בעמדה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully