וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ ולוזון ייפגשו, הנשיא בדרך חזרה לפתח תקוה

13.8.2008 / 16:00

אחרי שהצהיר כי הוא מחוץ לקבוצה, הנשיא עשוי להודיע, שוב, על חזרה. ליאור אסולין החל להתאמן, אך עדיין לא סיכם. גם מליחי

נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, ייפגש הערב עם היו"ר משה זוארץ. הנשיא עשוי להודיע על חזרתו למכבי פתח תקוה. אתמול נעשו מספר ניסיונות להחזיר את לוזון למערכת ובפגישה היום אמורה להתקבל הכרעה. בפתח תקוה אישרו את הידיעה בוואלה! ספורט לפיה לוזון השקיע כספים העונה בקבוצה, ואף מימן את הגעתו של החלוץ פאבלו בסטיאניני.

חלוץ הפועל תל אביב, ליאור אסולין, החל להתאמן היום (רביעי) במכבי פתח תקוה. אסולין, שלא נמצא בתוכניות של האדומים ואף לא מורשה להתאמן, חיפש במהלך כל הקיץ קבוצה שתקלוט אותו. מו"מ כספי עם בני סכנין לא עלה יפה, וכעת, הוא ינסה להרשים את הצוות המקצועי של מכבי פתח תקוה. יחד עם זאת, במועדון טענו כי העלויות הכספיות הגבוהות של השחקן, יקשו עליהם לצרף אותו. אסולין כזכור, כבר שיחק בעבר בשורות הקבוצה. פגישה בניסיון לגשר על הפערים צפויה להתקיים מחר (חמישי). בקבוצה מקווים שהשחקן יפחית מדרישותיו.

מאמן מכבי פתח תקוה, ניצן שירזי, שחרר אתמול (שלישי) את הבלם ממאלי, ג'יבריל קונטה, שנבחן בקבוצה. השחקן לא הרשים במשחק ההפסד אתמול (3:0) מול מכבי תל אביב, למרות ששיחק רק במחצית השנייה ונכנס במצב של 2:0 למכבי תל אביב. הבלם, רוז'ריו דוס סנטוס, ששיחק במחצית הראשונה, הותיר רושם טוב יותר על המאמן והחלטה בעניינו צריכה להתקבל בסוף השבוע, לאחר המשחק הבא במסגרת גביע הטוטו, מול הכח עמידר רמת גן.

פערים עם הקשר עידן מליחי מונעים את חתימת החוזה עימו. מליחי עדיין דורש לשנות מספר תנאים בהצעה הראשונה שהוגשה לו. במועדון מקווים שהוא יחתום על החוזה עד סוף השבוע ויעבור בבקרת התקציבים.

שחקנים בקבוצה העידו אתמול כי שירזי כמעט ולא קם מהספסל במהלך המשחק בגלל האכזבה מהם. "בדרך כלל הוא קם וצועק, הפעם לא היה לו חשק לקום מהספסל", אמרו השחקנים. "הגול השני בדקה ה-20 שבר אותו ואותנו". במחצית נכנס שירזי לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אתם לא קרובים, לא מדויקים, תתעוררו". שחקנים בקבוצה שוחחו בניהם ואמרו: "אין הרבה מה לומר אחרי מחצית כזאת. אסור לנו לאבד את הביטחון". בסיום שירזי לא נכנס לחדר ההלבשה ולא דיבר עם השחקנים.

עדכון ראשון: 12/8 11:38
עדכון אחרון: 13/8 19:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully