וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר: "ירדו לי כמויות אדירות של דם"

איציק זוהר סיפר בראיון לערוץ הספורט על המקרה המזעזע בו נדקר בפנים. "אני לא טלית שכולה תכלת, אבל יש גבול לקלות שאפשר לפגוע"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

צילום ועריכה: יותם רונן

שחקן העבר איציק זוהר, נחקר הערב (חמישי) במשטרת ישראל בעקבות האירוע בו הותקף על ידי אלמוני ונחתך בפניו. דוברת מחוז תל אביב, סנ"צ סיגל טולדו הסכימה לומר: "זימנו את זוהר אלינו וגבינו ממנו עדות". סנ"צ טולדו סירבה להתייחס לאירוע התקיפה אמש (רביעי).

בראיון שנערך הערב בערוץ הספורט, סיפר זוהר על המקרה המצער שקרה לו: "הלכתי עם חברים ברוטשילד, משום מקום, אדם עם קפוצ'ון שהסתיר את פניו קפץ עם שברי בקבוק, חתך לי את הפנים והמשיך לרוץ. אני מניח שהוא עשה את זה בגלל שאני איציק זוהר. זה מצב מטורף. אתה עובר ברחוב, חותכים לך את הפנים, וממשיכים ללכת".

זוהר אף סיפר על הרגעים שאחרי המקרה: "ניגשו אליי אנשים מהקיוסק הסמוך, נתנו לי מפיות כדי לעצור את הדימום. שמתי יד על הפנים, ופשוט ירדו לי כמויות אדירות של דם. טסתי מיד לבית החולים שם תפרו אותי, ואחרי שעה כבר הייתי בבית". לגבי המשטרה, אמר השחקן לשעבר: "הלכתי להגיש תלונה במשטרה וסיפרתי בדיוק מה שהיה. היו שם גם עדים ברחוב, ככה שזה לא רק הגירסה שלי. הקלות הזאת שאפשר לפגוע, להשחית ולהרוס היא בלתי ניתנת לתפיסה. אני לא מהבחורים שהם טלית שכולה תכלת, אני לא, אבל יש גבול לאותה קלות".

כזכור, עיתוני הבוקר דיווחו היום (חמישי) כי אלמוני תקף אתמול לפנות בוקר את איציק זוהר. על פי הדיווחים, בשעת לילה מאוחרת התנפל אדם על כוכב העבר בעודו הולך בשדרות רוטשילד בתל אביב, תקף אותו עם בקבוק זכוכית, ניפץ אותו על ראשו, חתך אותו מהמצח עד הסנטר, ונמלט מהמקום. זוהר, שנחתך בצורה קשה בפניו, הובהל לבית החולים בעודו מדמם, שם נזקק לכ-50 תפרים. זוהר, לפי הדיווחים, אינו מכיר את התוקף, אך סירב להגיש תלונה במשטרה.

עדכון ראשון: 12/6/08 8:00
עדכון אחרון: 12/6/08 23:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully