וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו: "אם יבוא משקיע, נפנה לו את הדרך"

מנכ"ל בני יהודה והיו"ר חזי מגן מתכוננים לשנה הבאה, אך דבקים בעמדתם כי ימכרו את הקבוצה אם יבוא איש רציני. "לא ברור מי יהיה המאמן"

לאחר מסע ההישרדות המופלא, בבני יהודה נרגעו מהחגיגות מאז יום שבת ומתחילים בהכנות לעונה הבאה. ראשי המועדון, הבעלים חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו, נפגשו מספר פעמים השבוע על מנת לקיים הערכת מצב ולבדוק את האופציות העומדות בפניהן לקראת העונה הבאה.

מגן הצהיר לא פעם במהלך העונה שהסתיימה כי במידה ויבוא איש עסקים שירצה להשקיע בקבוצה מהשכונה ולהגדיל משמעותית את כוחה הכלכלית הוא (מגן - ר.ב.), לא יהסס לרגע ויפנה את מקומו.

לקראת סיום העונה העדיף יושב הראש, לשים בצד את עתידו האישי ולמקד את מירב תשומת הלב במסע ההתאוששות של שחקניו. כעת, משנסתיימה העונה ובני יהודה שרדה בליגה, יצטרך להחליט מגן האם הוא משקיע את כספו לעונה נוספת בשכונת התקווה או מפנה את מקומו לאדם אחר. בשלב זה לא הגיעה שום הצעה קונקרטית לרכישת המועדון, דבר שמאלץ את מגן ודמאיו לבדוק את יכולתם הכלכלית האישית לקראת עונה נוספת בראש המועדון.

המנכ"ל משה דמאיו, שוקל גם הוא, בימים אלה, את המשך דרכו במועדון: "אני עדיין לא יודע מה יהיה בעונה הבאה", אמר דמאיו לוואלה ספורט. "חזי מגן ואני בודקים כרגע מהן האופציות הכלכליות העומדות בפנינו. אנחנו בודקים מהו גובה התקציב שנצליח להעמיד, במידה ולא יגיע גורם חיצוני שישקיע במקומנו. זה לא פשוט ואנחנו רוצים להעמיד תקציב ראוי ונכון. זה לא סוד ואמרנו את זה לא פעם, גם חזי וגם אני, במידה ויבוא אדם שיירצה להשקיע בבני יהודה ולהעמיד תקציב ראוי שיוכל לעמוד בסטנדרטים החדשים בליגת העל, לא נהסס לשנייה ונפנה את דרכנו.

"אנחנו מחפשים מקורות להגדלת התקציב בכל דרך אפשרית", הוסיף דמאיו. "כרגע אנחנו לא ממש מתעסקים בבניית הקבוצה כי קודם כל נצטרך להחליט על עתידנו האישי, של חזי מגן ושלי ולראות מי יעמוד בראש המערכת".

המנכ"ל התייחס לבורסת שמות המאמנים והשחקנים לקראת העונה הבאה ואמר: "כרגע זה לא רציני כי לא ברור מי יעמוד בראש הקבוצה. לגופו של עניין ברור שכל מאמן פנוי בשוק יכול ועשוי להיות ראוי לבני יהודה. זה ראובן עטר, זה רוני לוי, גיא לוזון, ניר קלינגר, אלי אוחנה. לא פנינו לאף מאמן וגם לא נפנה עד אשר יהיה ברור מה מעמדנו במועדון. איך אפשר לפנות למאמנים או שחקנים כאשר אנחנו לא יודעים מה יהיה גובה התקציב שלנו לעונה הבאה?", תהה המנכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully