וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת אחר קפטן הארטס אוף ליונס

26.5.2008 / 12:16

במועדון התאכזבו מהבלם ג'ון בוי, אבל מתכוונים לצפות בקלטות של הבלם ג'רי אקמינקו והקשר תומאס טואה, מהם התרשם מאמן הנוער איתי מרדכי

סקאוט מטעם מכבי חיפה עשוי לחזור בקרוב לגאנה, על מנת לעקוב אחר מספר שחקנים שהרשימו את מאמן הנוער, איתי מרדכי, שצפה ביום רביעי שעבר במשחקה של קבוצת הארטס אוף ליונס. האחרונה ניצחה את קבוצת ארסנל בתוצאה 4:2, והבלם ג'ון בוי, שאותו הגיע לראות, לא הרשים.

השבוע אמורה להיערך פגישה בין מרדכי לאלישע לוי, בו יעביר מאמן הנוער את מסקנותיו מהנסיעה. מרדכי כבר המליץ לראשי המועדון לעקוב אחר מספר שחקנים אחרים שמשחקים בקבוצה, בניהם הבלם והקפטן ג'רי אקמינקו, שנבחן בעבר בנתניה בתפקיד אחר, קשר אחורי, ושוחרר בגלל אי התאמה. גם אחד המגנים של הקבוצה, השייך לסגל הנבחרת הצעירה, מועמד. בחיפה יעקבו גם אחר כובש השער השלישי, תומאס טואה. קלטות משחקיה האחרונים של הקבוצה כבר הועברו לאלישע לוי.

המאמן סלובודאן דראפיץ' צפה אתמול בחלוץ הסרבי דניאל אלקסיץ' ויעביר את מסקנותיו ללוי. מדובר בחלוץ בן 17, ובחיפה סבורים שאם יוחתם הוא יושאל לקבוצה אחרת.

המגן אלירן דנין עדיין לא החליט האם לממש את האופציה בחוזה שלו, המאפשרת לו לבטל את זכותה של הקבוצה לרכוש את כרטיסו מבית"ר ירושלים. בימים הקרובים תיערך פגישה עם סוכנו, גלעד קצב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully