וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן דמארי עשוי לעזוב את מכבי פתח תקוה

26.5.2008 / 10:18

בלם האולימפית עשוי לבקש שחרור. סוכנו: "את הסיבות אני שומר לעצמי". סקאוט נבחרת שוויץ ביקש להתרשם מסאביץ', אך הגעתו נדחתה משום שהשחקן ישב על הספסל

בלם הנבחרת האולימפית, ניצן דמארי, עשוי לעזוב בתום העונה את מכבי פתח תקוה, אם זו תישאר בליגה. הסיבה לכך היא ככל הנראה הטענה שדמארי, שנחשב לשחקן הרכב מוביל בתחילת העונה, לא מוערך על ידי הצוות המקצועי בחמשת המשחקים האחרונים בהם מאמנים ניצן שירזי וטל בנין דמארי פתח פעמיים בהרכב.

סוכנו, עובד קראוס: "יכול להיות שניצן דמארי יעזוב בתום העונה. את הסיבות אני שומר לעצמי". בלי קשר, גם אוהד קדוסי ודובב גבאי עשויים לבקש לעזוב את הקבוצה בגלל מיעוט דקות משחק. גבאי, שנחשב לכשרון מבטיח בנבחרת האולימפית כלל לא נכלל בסגל ברוב המשחקים האחרונים.

סקאוט מטעם נבחרת שוויץ אמור היה להגיע בשבועות האחרונות לצפות בקשר ננאד סאביץ'. הגעתו של הסקאוט נדחתה משום שסאביץ' לא היה אמור לפתוח בהרכב באותו משחק. השחקן התאכזב מאוד והוא מעוניין לעזוב את ישראל עוד השבוע.

הקשר בלסינג קאקו עבר את הניתוח בהצלחה והוא יצפה במשחק האחרון של הקבוצה מול מכבי הרצליה. הבלם מוראד מגמאדוב צפוי לחתום על חוזה לעונה אחת בתום העונה. במועדון יציעו לו כנראה לכהן בתפקיד מקצועי לאחר הפרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully