וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה לשחקנים: "לא כל קבוצות התחתית ינצחו"

25.5.2008 / 14:34

מאמן כפ"ס כינס את השחקנים באימון: "המצב קשה, אבל שום דבר לא סגור". לירון זרקו: "יש בנו המון רגשות אשמה. הסירה שלנו שוקעת"

הלם בהפועל כפר סבא לאחר ההפסד אתמול, 3:2, למכבי תל אביב. המאמן אלי אוחנה, שגם ניצחון לא בהכרח יבטיח את ההשארות בליגת העל, ניסה דווקא לשדר מסר אחר לשחקנים. באימון שנערך הבוקר כינס אוחנה את חניכיו ואמר להם: "המצב לא פשוט. כעקרון שום דבר לא תלויי בנו, אנחנו תלויים בקבוצות אחרות. צריך להרים את הראש, צריך אמונה. אני אומר לכם שלא כל קבוצות התחתית, בני יהודה, אשדוד ומכבי פתח תקווה, ינצחו. המצב קשה אבל עדיין לא סגור".

"אחרי השער השני שספגנו הכל השתבש", אומר הבלם לירון זרקו. "ירדנו למחצית עם רגשות מעורבים. מצד אחד שיחקנו טוב, אבל ירדנו בפיגור. מצד שני, ידענו שאם נמשיך באותו קצב נשווה ואולי ננצח. אחרי השער השני, כאמור, משהו בנו נשבר".

"יש בנו המון רגשות אשמה", ממשיך זרקו, "אני לא מאחל את המצב הזה לאף אחד, להיות מתחת לקו האדום ולא להיות תלוי בעצמך. לא מגיע לנו לרדת ליגה". לקראת המשחק בשבת, מול הפועל תל אביב, אמר: "ננסה להתנתק מהמציאות הקשה שפקדה אותנו. הפועל תל אביב יבואו אופטימיים ונחושים. צריך לנצח ולקוות שאחת הקבוצות תמעד".

על השאלה האם נכון שהבעלים אלי טביב מאשים את השחקנים ולא את המאמן במצב ענה: "זאת לא שאלה שצריכה להיות מופנית אליי. אלי אוחנה לא עובד אצלי, לא נותן לו משכורת. קטונתי מלהעביר עליו ביקורת. אין אשמים, אנחנו יחידה אחת. המאמן, ההנהלה והשחקנים, כולנו באותה סירה והיא שוקעת".

לגבי הסיבוב השלישי אמר: "פשוט נכנסנו למומנטום שלילי, הביטחון והאמונה ירדו. היה כאן שילוב של יכולת ירודה, בטחון עצמי ירוד וחוסר אמונה. שחקנים לא הביאו את היכולות שלהם לידי ביטוי במגרש. בקבוצות אחרות צועקים אחרי שהקבוצה יורדת אל מתחת לקו האדום. אצלנו מנסים להחזיר את הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully