וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייסי: "השחקנים בחיפה אוהבים אותי"

25.5.2008 / 10:36

שחקן העבר שמונה לתפקיד מנהל הקבוצה: "מקווה לתרום כמנהל כפי שתרמתי כשחקן". פ"ת וכפ"ס לא ימחו על הסגל החסר בשבת מול אשדוד

שחקן העבר של מכבי חיפה, אדורם קייסי, שמונה אתמול לתפקיד מנהל מכבי חיפה, התייחס הבוקר (ראשון) להחלטה של הבעלים יעקב שחר להחזירו למועדון. "אני מאושר לחזור למערכת המפוארת של מכבי חיפה", אמר קייסי לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "אלו השנים הכי יפות בקריירה הארוכה שלי ואני מקווה לתרום לה כמנהל כפי שתרמתי לה כשחקן. לא חלמתי על יותר מדי דברים כשפרשתי. התרוצצו לי הרבה מחשבות בראש ועכשיו, אין לי ספק שנקרתה בפניי הזדמנות נהדרת לתרום לקבוצה".

"זה משהו חדש עבורי, ללא ספק אתגר", המשיך קייסי "יחד עם זאת, אני מספיק זמן בכדורגל כדי ללמוד מכל הכיוונים איך ממלאים את הפונקציה הזאת בצורה הטובה ביותר. אני מאמין ומשוכנע שההשתלבות תהיה חלקה. החלק היותר קל מבחינתי יהיה עם השחקנים איתם שיחקתי אתמול. כולם מכירים ואוהבים אותי, הקשר שלי איתם והמעורבות בקבוצה אינם זרים לי, ולכן איני צופה בעיות. הם יעזרו לי אם אזדקק".

קייסי צפוי להיפגש בקרוב עם המאמן הבא, אלישע לוי. מדובר בפגישת עבודה שמטרתה לתאם ציפיות בנוגע לעונה הבאה. כזכור, בחיפה הכחישו לפני כחודש את הידיעה לפיה קייסי ימונה לתפקיד. לאחר הידיעה הרשמית אתמול אמרו גורם בחיפה: "קייסי היה מועמד כבר מזמן. חיכו עם ההודעה הרשמית בגלל הרגישות עם רוני (לוי. א"י)".

תשעה שחקני סגל לא ישחקו מול מ.ס אשדוד, שלה עדיין סיכוי תיאורטי לרדת ליגה, אבל שתי קבוצות התחתית, הפועל כפר סבא ומכבי פתח תקוה, שאחת מהן כנראה תרד לליגה השניה, לא מתכוונות למחות על כך. "השחקנים שילבשו את החולצה של מכבי חיפה יודעים שהם צריכים לתת הכל", אמר יו"ר מכבי פ"ת משה זוארץ. "אני סומך עליהם שהם יעשו את העבודה בלי קשר לחשיבות המשחק. שחקן שלא עולה במטרה לתת הכל, לא ראוי להיות שחקן". השחקנים שייעדרו הם פיטר מסיללה ות'מבינקוסי פנטאני (בסגל נבחרת דרא"פ לקראת משחק הידידות מול ניגריה), ניר דוידוביץ', גוסטבו בוקולי, עומרי אפק, אלון חרזי (פציעות), ג'ובאני רוסו (צהובים), דייגו קרוסה ורנאטו (חופשה מוקדמת).

עוזר המאמן, סלובודאן דראפיץ', שטס לסרביה לצפות בחלוץ דניאל אלקסיץ', יעביר את מסקנותיו לאלישע לוי. דראפיץ' נבחר לצפות בשחקן גם בשל העובדה שהוא דובר את השפה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully