וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית שמונה: אמנגואה עשוי לעזוב

יצחק סולומון

15.5.2008 / 16:00

סוכונ של הקשר הקמרוני מאמין כי אמנגואה יכול להרוויח כסף גדול יותר בחו"ל. יניב לביא, קפטן הקבוצה, עדיין מחכה לחוזה חדש

עמנואל אמנגואה, הזר הקמרוני של עירוני קריית שמונה, עשוי שלא להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. סוכנו של השחקן סבור כי אמנגואה יוכל לעשות כסף גדול יותר בליגה התורכית, שם מעוניינות בו לפחות שתי קבוצות. לדברי הסוכן, גם בקמרון ישנן לא מעט קבוצות הרוצות את הקשר של קריית שמונה, אם כי האפשרויות הכספיות של הקבוצות הקמרוניות נמוכות יותר. הקשר שיחק בקמרון בקבוצות קונופופ וקנון, משם עבר לבואבישטה הפורוטוגלית.

הקבוצה הראשונה שלו בארץ הייתה הפועל אשקלון, עימה הגיע עד גמר גביע המדינה, אולם בסיום עונת 2006 אשקלון נשרה מהליגה הלאומית לארצית. אגב, מי שהביא את אמנגואה לארץ היה לא אחר מאשר המאמן המיועד של הקריה, מישל דיין. עד כמה שזה תלוי בכדורגלן עצמו, אמנגואה היה מעוניין להמשיך להישאר בקריית שמונה. הוא מספר בכל הזדמנות על היחס המצוין אליו ועד כמה נקלט היטב בקריה, אלא שסוכנו עימו הוא קשור בהסכם חושב אחרת, בעיקר על כסף גדול.

ובנושא אחר, בקריית שמונה לא מתרגשים מהפרסומים לפיהם מכבי נתניה מעוניינת בקפטן הקבוצה, הבלם יניב לביא, ומציעה לו חוזה לשלוש עונות. בקבוצה הצפונית מזכירים כי ללביא חוזה לעונה הבאה, ומאיימים להתלונן בהתאחדות על כך שנתניה פנתה לשחקן תחת חוזה, מה גם ששתי הקבוצות מעורבות במאבק על כרטיס לגביע אופ"א. לביא סבור שמגיע לו יחס אחר לאחר שש עונות בקבוצה. הוא נחשב לבן בית ולסמל, וביום העצמאות האחרון אף הגיע לבמות השמחה כנציג הקבוצה, והביא את ברכת המועדון לאלפים חוגגים. הבלם פגוע משום שהוא רואה את חבריו חותמים על חוזים ארוכי טווח, בעוד הוא לא זוכה לשדרוג. גם הפגישה המתוכננת שלו עם יו"ר הקבוצה, איזי שירצקי, עדיין לא יצאה לפועל, מה שמוסיף לתסכולו של הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully