וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי ממשיך להתרחק מקרית שמונה

יצחק סולומון

12.5.2008 / 20:34

הקשר עדיין לא השיב להצעתו הכספית של איזי שירצקי. בקבוצה מתחילים לאבד את הסבלנות כלפי שביט אלימלך, שגם משהה את תשובתו

גיא צרפתי לא ימשיך ככל הנראה בעירוני קרית שמונה, כך אומר הערב (שני) גורם במועדון. צרפתי קיבל הצעה משופרת לשלוש עונות מהיו"ר איזי שירצקי, אך הוא השהה את תשובתו, ככל הנראה בגלל רצונו לשחק באזור המרכז, קרוב לביתו.

בקרית שמונה מתחילים לאבד את הסבלנות בכל הקשור לשוער שביט אלימלך, שעדיין לא השיב להצעה הכספית הנדיבה שקיבל משירצקי. מה שמפריע לאלימלך להמשיך הוא המרחק ממשפחתו, למרות שהוא סיפר כי מדובר בהצעה כספית מכובדת. בקרית שמונה אמרו כי בימים הקרובים ייסגר נושא שוער הקבוצה, עם אלימלך או בלעדיו.

בקבוצה העלו את שמו של החלוץ הגנאי של בני לוד מהליגה הלאומית, קובינה אגודה, שהובא לארץ על ידי מישל דיין. אגודה כבש העונה תשעה שערים, והוא אמור להיות מחליפו של ירו בלו הפצוע. דיין אמר בעבר כי הוא מעדיף זרים ששיחקו בארץ, משום שההתאקלמות שלהם טובה יותר. "אין שום סיכום עם קובינה אגודה", אמר היום דובר הקבוצה, עדי פרג', "הוא אחד מ- 25 שמות שעלו. הוא אחד מרבים. אם נרצה אותו נפנה אליו בסיום העונה".

בינתיים מאוכזבים בקרית שמונה מההישגים בתקופה האחרונה. גורם בקבוצה אמר הערב: "דווקא כאשר היינו צריכים להגיע לשיא שלנו, באה הנפילה ביכולת, אבל מה שצריך להדאיג יותר זו חוסר המוטיבציה".

למרות ההוזלה המשמעותית במחירי הכרטיסים, 30 שקל בלבד, בקריה מאוכזבים מהיענות הקהל, שלא הגיע בהמוניו למשחק הבית מול מכבי הרצליה. "כנראה שהאוהדים התרגלו לטוב, וקבוצה כמו הרצליה כבר לא מספיק אטרקטיבית עבורם", אמר היום שחקן בקבוצה. הקפטן, יניב לביא, שלא שיחק בשבת עקב כאבי בטן ושלשולים, חזר לאימונים, ויהיה כשיר למשחק בשבת, מול אשדוד בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully