וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון ימשיך בהפועל כפר סבא

8.5.2008 / 21:21

פרקליטו הגיע לסיכום עם המועדון. השחקן: "שמח להישאר בקבוצה". השחקנים לא יצאו לבלות משום שאוחנה קבע אימון בוקר

מאור מליקסון ימשיך בשנתיים הבאות בהפועל כפר סבא. כזכור, מליקסון שהגיע במהלך העונה ממכבי חיפה, סגר לחצי עונה עם אופצייה לשנתיים נוספות. כעת, סיכום הושג בין סוכנו של השחקן, עו"ד יוסי גייר, לבין הנהלת המועדון. על פי הסיכום כפר סבא תרכוש את כרטיסו של השחקן שנמצא בבעלותו. מליקסון, שהושאל באמצע העונה ממכבי חיפה, מאוד מרוצה במועדון ומקבל יחס חם מהמאמן אלי אוחנה.

הקשר בן ה-23 שגדל במכבי יבנה, שיחק שלוש שנים בבית"ר ירושלים, והיה שותף להעפלת הנבחרת הצעירה לאליפות אירופה בשנת 2006. בשנה וחצי האחרונות הוא לא מצא מקום של קבע בהרכב של רוני לוי והחליט לעזוב. מליקסון אישר את הידיעה ואמר: "אכן קיים סיכום לשנתיים. טוב לי בכפר סבא ואני שמח להישאר במועדון גם בשנתיים הקרובות".

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט, בנוגע לקשר יעוזה אבובקרי, נראה כי הקבוצה תחפש לגנאי מחליף בתום העונה. כפר סבא כבר רכשה את כרטיסו תמורת 150 אלף דולר, ולכן היא תשאילו לקבוצה אחרת. עדיין לא ידוע האם סמואל יבואה או הבלם דגלאס דה סילבה יעזבו בתום העונה. רק לאחר שהקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה, יחלו המשאים ומתנים עם שחקני רכש. כמו כן, בקבוצה לא מתכוונים לאשר לשחקנים לעזוב לפני הבטחת ההשארות.

רוב שחקני הקבוצה לא יצאו אתמול, ערב יום העצמאות, לבלות. הסיבה לכך היא שהאימון הבוקר החל בשעה 10:00 בבוקר. המאמן אלי אוחנה לא הרבה לדבר על המשחק מול מכבי פתח תקוה, אבל הדגיש בפני חניכיו את החשיבות של ניצחון במשחק הזה, שיבטיח לקבוצה באופן תיאורטי את ההשארות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully