וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: יניב לביא יבקש לשדרג את חוזהו

יצחק סולומון

7.5.2008 / 7:56

קפטן הקבוצה יזם שיחה עם איזי שירצקי, ובה יבקש חוזה משופר. הבעלים עדיין ממתין לתשובותיהם של שביט אלימלך וגיא צרפתי

קפטן עירוני קרית שמונה, יניב לביא, יזם שיחה עם יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי, שאמורה להתקיים בימים הקרובים. בשיחה יבקש לביא לשדרג את החוזה שיש לו לעונה הבאה, ולהאריך אותו לעוד מספר עונות. השחקן, שמשחק בקרית שמונה כבר שש שנים, מאוכזב מכך שבעוד שאחרים חתמו על חוזים ארוכי טווח, הוא לא זכה להצעה כזו.

לביא, שנקלט היטב באצבע הגליל, אומר כי הוא מעוניין לסיים את הקריירה שלו במועדון. בקריה יענו ככל הנראה לבקשתו ויחתימו אותו למספר שנים. לביא אישר את דבר הפגישה המתוכננת עם שירצקי, אבל סירב להוסיף פרטים נוספים.

בקרית שמונה מצפים לתשובותיהם של השוער שביט אלימלך ושל הקשר גיא צרפתי, להצעות הנדיבות שקיבלו משירצקי. גורם בקריה אומר: "אם הם ימשכו את איזי יותר מדי הוא עלול לרדת מהם. הוא אוהב שחותכים דברים, ולא מושכים אותם". אלימלך קיבל הצעה משופרת לעונה אחת, לצרפתי מוצע חוזה לשלוש עונות. ההערכה היא ששניהם יחתמו בסופו של דבר.

המאמן מישל דיין, שהתאכזב מרמתם של השחקנים אחריהם עקב במהלך סוף השבוע האחרון בסרביה, עשוי לערוך גיחה נוספת לאירופה, לפני סיום הליגות שם, במטרה לבחון עוד שחקנים שהוצעו לו.

החלוץ הניגרי המושבת, ירו בלו, השתחרר אתמול מבית החולים רמב'"ם בחיפה, שם עבר ניתוח לאיחוי השבר ברגלו, ואמר כי ישמח להישאר בקרית שמונה גם בעונה הבאה. בלו מבין ככל הנראה כי בשל פציעתו לא יוכל לחזור למכבי חיפה, לשורותיה היה אמור לשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully