וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תחתים רק שחקן הגנה זר אחד

5.5.2008 / 10:59

מתלבטת בין מגן ימני זר לבלם. משומר צפוי להרוויח מההיצע הנמוך של בלמים ישראלים. הצעת שינוי שיטת תשלום השכר מדאיגה את השחקנים

מכבי חיפה תחתים בעונה הבאה רק שחקן זר אחד בהגנה, בנוסף למגן השמאלי פיטר מסיללה. במועדון החליטו שהשיקול להחתים שלושה שחקני הגנה זרים הוא מיותר. נודע כי המאמן הבא, אלישע לוי, מתלבט האם להחתים מגן ימני או בלם זר. העדיפות כרגע היא להחתים בלם זר שישחק לצדו של דקל קינן, משום שההיצע של בלמים ישראלים הוא נמוך, ולכן נראה כי המגן הימני אייל משומר ימשיך לקבל קרדיט. מספר סוכני שחקנים הציעו שבוע האחרון למכבי חיפה מספר שחקנים, אבל עד סיום העונה אין כוונה להיכנס למשא ומתן בהילוך גבוה.

ג'ון קולמה שכבר סיכם עם ראשי חיפה על מעברו, ממתין לסיכום בין חיפה לסכנין בנוגע לחילופי שחקנים ואולי גם פיצוי כספי. כזכור, גורם בכיר בחיפה אישר כי קיים סיכום בין השחקן לראשי המועדון. כזכור, ג'ון קולמה גמר את העונה, לאחר ששבר את לסתו.

שחקנים בקבוצה הצדיקו את דבריו של מאמנם רוני לוי אתמול (ראשון), שטען בין היתר כי "לשחקנים הרוח יצאה מהמפרשים. אין להם אתגר". ניר דוידוביץ' שביקש אתמול לצאת לניתוח ולהיעדר שלושה שבועות יתבקש להמתין עד תום העונה. הבלם דייגו קרוסה לא ישוחרר לפני תום העונה למרות בקשותיו החוזרות. "לא צריך לתת לו פרס על התנהגותו", נימקו במועדון. המגן פיטר מסיללה שביקש לצאת למשחק הנבחרת בסוף החודש ייענה בחיוב, לאור העובדה שמכבי חיפה איבדה עניין בליגה.

יחד עם זאת, חלק מהשחקנים יצא נגד הניסיון של המועדון לשנות את שיטת תשלום השכר, ולעבור מחוזי "פיקס", לחוזים הבנויים על שכר בסיס ופרמיות. "כשכיר, דווקא העובדה שהשכר משולם לך מראש מקנה לך שקט. למרות שזה לא נראה כך במשחקים האחרונים, תמיד נתנו הכל על המגרש", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully