וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי אסוס חתם במכבי נתניה לשלוש שנים

אריק רחמיאן

30.4.2008 / 18:09

אחיו הצעיר של קשר מכבי תל אביב, ג'ונתן אסוס, יצטרף לקבוצה החדשה של לותר מתיאוס במידה ויוכל להירשם כישראלי. סטרול בספק לשבת

מכבי נתניה החתימה היום (רביעי) שחקן רכש ראשון בעידן לותר מתיאוס. מדובר בקשר היהודי צרפתי גארי אסוס, אחיו של קשר מכבי תל אביב, ג'ונתן אסוס, שחתם בקבוצה לשלוש שנים.

אסוס בן ה-20, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד, התאמן במדי קבוצת הנוער של נתניה בשבועות האחרונים והרשים במשחק האימון מול הקבוצה הבוגרת ביום שישי האחרון שלאחריו הוחלט במועדון להחתימו.

ראוי לציין כי ג'ונתן אסוס נרשם כשחקן זר במהלך חלון העברות האחרון, וזאת בשל הזמן הקצר שעמד לרשות מנהלי מכבי תל אביב. עובדה זו גרמה לאנשי נתניה להוסיף סעיף בחוזהו של גארי אסוס, המאפשר לקבוצה לשחררו לאלתר במידה ונתניה לא תצליח לרשום אותו כשחקן ישראלי. גורמים בנתניה טענו כי נעשתה בדיקה מדוקדקת במסמכיו של השחקן, והתברר מעל לכל ספק שמדובר ביהודי שעשה עליה, ולא אמורה להיות שום בעיה עם רישומו כישראלי.

אסוס אמר לאתר הרשמי של נתניה לאחר החתימה: "אני מאושר מאוד לחתום בנתניה. זה מועדון גדול שהתרשמתי ממנו מאוד בתקופה שהתאמנתי בו. אני מקווה להצדיק את האמון בי ולעזור למכבי נתניה בליגה ובאירופה בעונות הבאות".

ולנושא אחר, מכבי נתניה ממשיכה את הכנותיה לקראת משחק החוץ בשבת מול מכבי הרצליה. בצוות המקצועי מטילים ספק באפשרות שהבלם אבי סטרול יוכל ליטול חלק במשחק. סטרול, הסובל מפציעה בשריר גיד האכילס, לא התאמן בימים האחרונים וגם היום התקשה לערוך ריצה קלה, ונשאר בחדר הטיפולים. מחר ייעשה ניסיון נוסף לבדוק את כשירותו של הבלם, כשכבר כעת ברור כי הסיכויים לכך שיוכל לשחק קלושים.והבלם גולן חרמון כבר הוכנס לכוננות והוא אמור להחליף את סטרול בהרכב, במשחק בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully